- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام [1] ،فتاح کرمی اظهار کرد: این شهرستان با توجه به عبور روزانه ۳۰ هزار خودرو سبک و سنگین، تردد ۶۰۰ دستگاه خودرو شوتی و واقع شدن ۴۰ درصد از آزادراه‌های استان در این شهرستان، یکی از شهرستان‌های ویژه کشور در ناوگان حمل و نقل عمومی به حساب می‌آید.

وی افزود: پیگیری ویژه در خصوص اعتبارات سفر ریاست جمهوری و تملک دارایی صورت گرفته و اعتبارات این شهرستان در حوزه حمل و نقل نسبت به پارسال ۵۵ درصد افزایش داشته است و پروژه‌های مهمی در حال انجام می‌باشد.
سرپرست فرمانداری بروجن با اشاره به اعتبار ۲ میلیارد تومانی احداث پاسگاه ایست و بازرسی کردشامی در سال ۴۰۰ گفت: امسال نیز ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.
کرمی با بیان اینکه امسال نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان اختصاص یافته است افزود: پلیس راه محور بروجن_گندمان نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اظهار کرد: با توجه به اعتبارات سفر رییس جمهور و تملک دارایی و پروژه‌هایی که در زمینه راهداری تعریف شده؛ امید است بتوانیم ایمنی مسافران و شهروندان را در جاده‌ها فراهم کنیم.