- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

شناسایی و دستگیری فردی به جرم برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروندی در بروجن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سرهنگ مرتضی عسگری، رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری در تشریح این خبر گفت: شهروندی با در دست داشتن مرجوعه قضایی ، با مراجعه به پلیس فتا از برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش توسط فرد یا افراد ناشناس خبر داد که این پرونده بلافاصله در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد فردی از طریق دسترسی به شماره کارت و رمز دوم در طی چند مرحله اقدام به برداشت از حساب شاکی و خرید اینترنتی نموده است.

سرهنگ عسگری خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی متهم شناسایی و به عنوان مطلع به پلیس فتا این استان دعوت گردید.
این مقام انتظامی گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجه‌شدن با دلایل و مستندات و مدارک جمع‌آوری‌شده از سوی کارشناسان پلیس فتا به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

این مقام سایبری یادآور شد: شهروندان محترم کارت و رمز  آن را در اختیار افراد غریبه قرار نداده و سامانه پیامکی حساب بانکی خود را فعال کنند تا در صورت هرگونه برداشت یا واریز غیر مجاز به حساب هایشان را به موقع متوجه شوند و همچنین می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir [1] بخش ارتباطات مردمی با کارشناسان ما در میان گذارند.