امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن همزمان با دومین روز از هفته دولت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و شهیدان کارمندان شهرستان بروجن شهیدان نیکخواه و امامی را گرامی داشت و در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران چشم بینای مردم در رصد مشکلات شهرستان هستند و به سهم خود از این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.
فتاح کرمی افزود: هیچ شانی جز خدمتگزاری نداریم، بالاترین شان و بالترین درجه ای که خدمتگزار وامانت دار برای مردم هستیم تمرکز اصلی در این مدت بر روی پروژه های ناتمام بوده است
وی افزود : با مردم با صداقت سخن می گوئیم و هیچگاه از زیر بار مسئولیت شانه خالی نخواهیم کرد.
سرپرست فرماندار شهرستان بروجن گفت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان بروجن امسال ۶۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.
کرمی عنوان کرد: ۲۳ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری برای شهرستان بروجن مصوب شد که ابلاغ و جذب این اعتبارات تحول بزرگی در بخش‌های مختلف این شهرستان ایجاد می‌کند.
وی افزود: امسال ۷۷۲ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال اعتبار در ۲۳ فصل و برای تکمیل و بهره‌برداری از ۱۴۰ طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان اختصاص داده شد.
کرمی به استقرار ۴۰ درصد بزرگراه‌های چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن اشاره و تصریح کرد: این در حالی است که ۳۳ درصد تصادف‌های برون‌شهری در این شهرستان رخ می‌دهد.
وی با اشاره به فوت ۱۶ نفر در تصادف‌های جاده‌ای شهرستان بروجن از ابتدای سال‌جاری تاکنون یادآور شد: ۳۵ درصد مقصرها و عوامل این تصادف‌ها تردد حداقل ۷۰۰ دستگاه انواع خودروهای شوتی (حمل قاچاق) در جاده‌های این شهرستان در طول شبانه‌روز است.
سرپرست فرمانداری بروجن با اشاره به تردد بیش از ۳۰ هزار دستگاه انواع خودرو از جاده‌های شهرستان بروجن در شبانه‌روز اظهار داشت: هم‌اکنون ۸۰ درصد طرح‌های شرکت زیرساخت در چهارمحال و بختیاری مربوط به این شهرستان است
وی گفت: برای تکمیل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به خوزستان و محور ارتباطی گندمان به بلداجی با ۱۵ پروژه دو هزار و ۳۰۰ میلیون ریال در سفر رییس‌جمهور به استان تصویب شد.
کرمی به تصویب پنج هزار میلیارد ریال برای اجرای راه‌آهن چهارمحال و بختیاری در حوزه شهرستان بروجن در سفر رییس‌جمهور به استان اشاره و تاکید کرد: هم‌اکنون ۳۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات این شهرستان برای اجرای طرح‌های قابل ارائه و مصوب در پارک علم و فناوری وجود دارد.
وی افزود: امسال برای تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان پزشکی‌قانونی شهرستان بروجن ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
سرپرست فرمانداری بروجن به اختصاص ۳۳ میلیارد ریال برای تکمیل ۲۳ خانه عالم در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: امسال ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۳۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس‌جمهور به استان برای طرح‌های فرهنگی این شهرستان اختصاص پیدا کرد.
وی با اشاره به وجود ۴۰ هزار زمین کشاورزی مطلوب در شهرستان بروجن یادآور شد: ۵۰ درصد این زمین‌ها به‌علت خشک‌سالی، کاهش شدید منابع آب و از پست دادن قابلیت کشت از چرخه تولید خارج شده است.
کرمی با اشاره به لزوم راه‌اندازی مجتمع‌های کشاورزی گلخانه‌ای در شهرستان بروجن اظهار داشت: تا دو سال آینده ۱۰۰ هکتار به فضای کشت گلخانه‌ای این شهرستان اختصاص می‌یابد و در این راستا ۱۷۵ میلیارد ریال از تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و دو هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرده است.
وی با اشاره به استقرار ۳۴۱ واحد تولیدی صنعتی در شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی شهرستان بروجن برابر ۴۰ درصد صنایع چهارمحال و بختیاری گفت: از این تعداد ۱۲۲ واحد راکد است.
سرپرست فرمانداری بروجن تاکید کرد: برای تقویت زیرساخت‌های شهرک‌ها و ناحیه‌های این شهرستان ۷۴ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و یک‌هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.
وی افزود: در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی شبکه‌های فشار ضعیف و متوسط، ۵۰۰ میلیارد ریال به‌منظور تکمیل مجتمع‌های گردشگری ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد آقبلاغ اختصاص پیدا کرد.
کرمی سرانه ورزشی در شهرستان بروجن ۷۸ سانتیمتر به‌ازای هر نفر اعلام و تصریح کرد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۱۶۰ میلیارد ریال در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
وی با اشاره به اختصاص ۶ میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال از تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و یک‌هزار میلیارد ریال از سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۱۳ هزار و ۱۵۰ نفر در شهرستان بروجن نام‌نویسی کردند که از این تعداد سه هزار و ۴۱۲ نفر تأیید نهایی شد و تنها یک‌هزار و ۹۴۴ نفر واریز وجه داشته‌اند.
سرپرست فرمانداری بروجن اظهار داشت: هم‌اکنون هفت هزار و ۹۱۱ بیمه شده در این شهرستان از خدمات صندوق بیمه کشاورزی، روستائیان و عشایر استفاده می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۲ طرح در شهرستان بروجن همزمان با هفته دولت سال‌جاری گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها در هشت کاربری زمینه اشتغال مستقیم ۷۳ نفر فراهم می‌شود.
کرمی به سکونت هفت هزار نفر در محله الهیه بروجن اشاره و تاکید کرد: در یک مانور جهادی پنج هزار مترمکعب نخاله با بهره‌گیری از ۲۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهسازی سنگین از این محله جمع‌آوری شد.
وی افزود: عملیات اجرایی مرحله نخست اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در الهیه بروجن با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار و آسفالت معبرهای این محله با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به‌زودی آغاز خواهد شد.
در پایان این نشست از جمعی خبرنگاران شهرستان بروجن تجلیل قدردانی شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی