- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

جاده چهارخطه بروجن_لردگان_خوزستان در انتظار تزریق اعتبار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام [1] ، محمدرضا کدخدازاده در آیین گشایش تقاطع غیر هم‌سطح ۲۰ بهمن بروجن، عنوان داشت: در بررسی محورهای منتهی بروجن این محور از لحاظ اهمیت جز مهمترین پروژه ها می باشدو محور ترانزیتی کشور محسوب می شود.

محمدرضا کدخدازاده با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین محورها و مهمترین ترین محور ، محور شهرکرد به بروجن و بروجن به لردگان و خوزستان است و در سفر ریاست جمهوری اعتبار بسیار مناسبی برای این محور در نظر گرفته شده و امیدواریم با پیمانکارانی که برای این طرح در نظر گرفته شده و برون سپاری هایی که انجام گرفته بتوانیم در اسرع وقت با تامین اعتبارات این محور را تکمیل کنیم.

وی گفت: ما در بحث چهارخطه کردن باتوجه به اولویتی که برای این محور قائل بودیم و این محور را هرجایی که نیاز بوده و توانسته ایم چهارخطه کنیم و از تصادفات رخ به رخ جلوگیری کنیم انجام داده ایم ولی نیاز به تکمیل دارد بحث تقاطع ها و زیر گذرها و روکش آسفالت جز تعهداتی هست که باید انجام دهیم و امیدواریم با تزریق اعتبار زودتر انجام شود.

کدخدازاده عنوان داشت: در بحث کمربندی بروجن که یکی از خواسته های بحق مردم این شهرستان است باتوحه به ترافیک سنگینی که این محور دارد ایجاد مزاحمت خواهد کرد که الان هم مزاحمت هایی را ایجاد نموده است ، برای داخل شهر و شهرداری که با احداث این کنارگذر ، که حدود ۳۵درصد این طرح آسفالت صورت گرفته است ومابقی هم آماده آسفالت است.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت :با تکمیل این پروژه ترافیک سنگین را از شهر بروجن خارج نماییم هم ضربه و لطمه به تاسیسات شهری وارد نگردد و هم مردم در این زمینه راحتی بیشتری برخوردار شوند.

وی گفت: با پیگیری نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بروجن ،این پروژه از زمان‌بندی عقب نیست و حتما در برنامه زمان‌بندی خود و حتی زودتر به بهره‌برداری می‌رسد

کدخدازاده عنوان نمد : امیدواریم با سهمیه قیری که توسط نمایندگان محترم مجلس به نوعی تصویب و در اختیار ما گذاشته اند، هرچه سریعتر این قیر را به پروژه هایی که اولویت داری که در مناطق سردسیر هستند تزریق وپیمانکاران هم با یک اعتبار مناسبی تجهیز کنیم تا این محور را هرچه سریعتر به اتمام رسانند.

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت :در خصوص بروجن به سمت اصفهان صبح بازدید داشتیم و بعدازظهر هم بازدید خواهیم نمود ،درست هست که در منطقه استان اصفهان هست ولی هر دو استان دارند از این موضوع سهم میبرند ومورد پیگیری و بررسی قرار خواهد گرفت.