امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، مدیرعامل انجمن خیریه امدادگران عاشورا بروجن گفت: یکی از خیران نیک‌اندیش بروجن منزل مسکونی خود را به وسعت ۴۵۰ مترمربع برای ساخت درمانگاه تخصصی خیریه بیماران سرطانی و صعب‌العلاج به موسسه خیریه امدادگران عاشورا اهداء کرد.

ایران‌پور تاکید کرد: فعالیت موسسه خیریه امدادگران عاشورا شهرستان بروجن از سال ۱۳۹۲ آغاز شد و این موسسه هم‌اکنون حدود ۴۰۰ بیمار زیرپوشش دارد.

وی افزود: برای ساخت این درمانگاه در ۵ طبقه ساخت گردیده و برای ساخت این ساختمان از روز اول ساخت در کار مهندسین نظام مهندسی   وشهردای و شورای شهر ، یک اکیپ مهندسی پزشکی گرفتیم که ساختمانی که در حال ساخت است با استاندارد های دانشگاه علوم پزشکی همخوانی داشته باشد که بعدها نخواهیم جایی را تخریب یا عقب نشینی کنیم جهت ارائه خدمات پزشکی

مدیرعامل انجمن خیریه امدادگران عاشورا بروجن گفت: از سال ۱۳۹۴ احساس کردیم که کار با کمک وپرداخت هزینه درمان بیماران سرطانی حل نمی گردد در بروجن امکان شیمی درمانی وتشخیص سرطان نداشته ایم، بیش از ۷۰ درصد بیماران ما خانم ها هستند متاسفانه درگیر سرطان سینه هستند وزمانی متوجه این موضوع میشوند که سایر اعضا هم درگیرشده است.

ایرانپور اظهار داشت: تصمیم براین شد که یک درمانگاه مهجز تاسیس کنیم  که هم برای کمک وهم درمان باشد و مسیر رفت وآمد بیماران به سایر استان و شهرهای دیگر برداشته شود واین کار برداشته شد.

ایران‌پور تصریح کرد: درمانگاه تخصصی خیریه بیماران سرطانی و صعب‌العلاج بروجن به بخش‌های تخصصی فیزیوتراپی، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، شیمی‌درمانی، دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی، قلب،‌ نواز قلب،‌ نواز مغز، نوار ریه، ‌تست ورزش و ‌آزمایشگاه مجهز می‌شود.

جعفرقلی ایرانپور مدیرعامل انجمن خیریه امدادگران عاشورائی بروجن در جمع خبرنگاران گفت ؛ این درمانگاه در ۵ طبقه شامل بخش های درمانگاه عمومی  چشم پزشکی  دندان پزشکی، شیمی درمانی، آزمایشگاه ، فیزیوتراپی، مامو گرافی، اکو، سوئیت اقامت پزشک و.. ساخته شده است.

وی افزود بیشتر مصالح و دستمزد بنا و … اهدایی و رایگان توسط خیرین و استادکاران انجام شده است.

مدیرعامل انجمن خیریه امدادگران عاشورا بروجن گفت:

ایرانپور از مردم و مسئولین خواست از این مرکز بازدید کرده و با نقطه نظرات و کمک‌های خود، مسولین این درمانگاه را یاری دهند.

وی در پایان از عدم توجه مسئولین دولتی برای تخصیص اعتبار و کمک به این موسسه ابراز نارضایتی کرد و افزود کمک از بودجه های دولتی؛ باعث تسریع در تجهیز و راه اندازی این مجموعه درمانی خواهد شد.

مدیرعامل امدادگران عاشورا بروجن خاطر نشان کرد؛ سرطان سینه، گوارش و پروستات در استان شایع است و این مجموعه درمانی خیریه هم در بحث مالی و هم در زمان و تردد بین استانی کمک شایانی به بیماران خواهد نمود.

وی گفت: طبقه همکف این طرح برای درمانگاه عمومی به‌منظور خدمات‌رسانی به تمامی مردم و بیماران پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی