- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

انتصاب جوان چهارمحال وبختیاری به عنوان قائم مقام مجمع ملی جوانان کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام [1] به نقل از برنا [2] ،دبیرکل مجمع ملی تشکل های جوانان در حکمی هادی زمانی را به عنوان «قائم مقام دبیرکل مجمع ملی تشکل های جوانان» منصوب کرد.

بخشی از متن حکم انتصاب به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

جناب آقای هادی زمانی

با سلام و احترام؛

نظر به شایستگی، تعهد و تجربیات ارزنده شما، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان”قائم مقام دبیرکل مجمع ملی جوانان” منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از پیشگاه حضرت حق و بهره گیری از خرد جمعی در راستای نیل به اهداف و وظایف موفق باشید.

موفقیت روزافزون جنابعالی را از پروردگار سبحان خواستارم.

هادی زمانی در کارنامه خود بازرسی مجمع ملی با کسب اکثریت آرا در میان ۲۷ کاندیدا، دبیر تشکل برتر کشور، دبیر موسسه اویان فرادنبه ،جوان برتر استان چهارمحال وبختیاری، دبیر مجمع جوانان استان، رابط سازمان های مردم نهاد در حوزه های سه گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جوانترین کاندیدای شورای شهر کیش و انتخاب به عنوان عضو علی البدل، عضویت در ستاد ساماندهی امور جوانان و همچنین برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را دارد.

معرفی مجمع:

مجمع ملی از اواخر سال ۱۳۹۵ بعنوان شبکه نمایندگان سمن های جوانان به درخواست دبیران و فعالین اجتماعی تشکل های جوانان با حمایت وزارت ورزش و جوانان طی فرآیند انتخاباتی از بین سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان استان‌ها، تعداد ۷، ۹ و ۱۱ نفر به عنوان نماینده استان در مجمع ملی انتخاب شدند.

انتخابات استانی مجمع در سال ۱۳۹۵ به صورت داخلی برگزار و پس از آن اساسنامه و اهداف در سال ۹۶ در شهر شیراز تصویب شد و در نهایت در بهمن سال ۹۷ در نشست کرمان ۹ نفر به عنوان هیأت رئیسه ملی جوانان جهت انجام ثبت حقوقی و سایر امور جاری منتخب شدند.

هیأت رئیسه منتخب در سال ۹۸ به جهت هویت بخشی و همچنین انجام تشریفات اداری جهت ثبت حقوقی و اخذ پروانه رسمی در وزارت کشور به عنوان اولین مدیران شبکه ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ قبول مسئولیت کردند و مجدد در آذر ماه سال ۱۳۹۹ انتخابات ملی با مشارکت ۹۸ درصدی برگزار شد.

مجمع عمومی این شبکه متشکل از اعضای ۳۱ استان تحت عنوان مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان فعالیت می‌نمایند.

ساختار این مجموعه شامل ۱۲ کمیسیون تخصصی ملی و ۴ هزار تشکل جوانان در سطح کشور است که مجوز فعالیت خود را از وزارت ورزش و جوانان اخذ نموده اند.