امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۵:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، ایرج کیانی اظهار داشت: به دنبال بارش برف، تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری کند و موجب قفل شدن محور بروجن به خوزستان شد.

وی افزود: با برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته بود، به سرعت شش تیم امداد و نجات و شش دستگاه خودروی امدادی همراه با تجهیزات و اقلام مورد نیاز به این محور اعزام شدند.

کیانی اضافه کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن با حضور به موقع در محورهای ارتباطی نسبت به امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ خودرو در مسیر و اسکان ۵۹ نفر در راه ماندگان اقدام نمودند.

وی اظهار داشت: با وجود بارش برف سنگین در این شهرستان هیچ‌گونه خسارت جانی به رانندگان و تردد کنندگان در مسیر وارد نشد و بیشتر مشکلات این محور به دلیل عدم استفاده از زنجیر چرخ یا خروج از محور به دلیل لغزندگی جاده بود که با کمک نیروهای امدادی، راهداری و پلیس راه این موارد نیز برطرف شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن در خصوص اسکان مسافران در دبیرستان هجرت شهر گندمان و مسجد امام حسن (ع) در ابتدای جاده بروجن به لردگان از هموطنان خواست تا زمان مساعد شدن شرایط جوی در محل های اسکان بمانند و با تجهیز خودرو به زنجیر چرخ پس از اعلام باز بودن محور به مسیر خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: نیروهای پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تا پایان روز جمعه ۳۰ دی در تمامی پایگاه ها و محورهای استان در حالت آماده باش کامل برای امدادرسانی به دلیل برودت هوا به مردم هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی