- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ خودرو در مسیر بروجن_لردگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، ایرج کیانی اظهار داشت: به دنبال بارش برف، تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری کند و موجب قفل شدن محور بروجن به خوزستان شد.

وی افزود: با برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته بود، به سرعت شش تیم امداد و نجات و شش دستگاه خودروی امدادی همراه با تجهیزات و اقلام مورد نیاز به این محور اعزام شدند.

کیانی اضافه کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن با حضور به موقع در محورهای ارتباطی نسبت به امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ خودرو در مسیر و اسکان ۵۹ نفر در راه ماندگان اقدام نمودند.

وی اظهار داشت: با وجود بارش برف سنگین در این شهرستان هیچ‌گونه خسارت جانی به رانندگان و تردد کنندگان در مسیر وارد نشد و بیشتر مشکلات این محور به دلیل عدم استفاده از زنجیر چرخ یا خروج از محور به دلیل لغزندگی جاده بود که با کمک نیروهای امدادی، راهداری و پلیس راه این موارد نیز برطرف شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن در خصوص اسکان مسافران در دبیرستان هجرت شهر گندمان و مسجد امام حسن (ع) در ابتدای جاده بروجن به لردگان از هموطنان خواست تا زمان مساعد شدن شرایط جوی در محل های اسکان بمانند و با تجهیز خودرو به زنجیر چرخ پس از اعلام باز بودن محور به مسیر خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: نیروهای پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تا پایان روز جمعه ۳۰ دی در تمامی پایگاه ها و محورهای استان در حالت آماده باش کامل برای امدادرسانی به دلیل برودت هوا به مردم هستند.