امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،شهردار بروجن با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: طرح اجرای شبکه فیبر نوری در این شهر به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر به‌زودی عملیاتی می‌شود.

حمزه‌علی ولییان با اعلام این خبر تأکید کرد: اجرا و ارتقای شبکه فیبر نوری یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه خدمات الکترونیک و رسیدن به اهداف شهر هوشمند است.

وی افزود: استفاده و بهره‌مندی از کابل‌های شبکه فیبر نوری نشان‌دهنده مزیت‌های فراوان این شبکه در حوزه‌های مختلف به‌شمار می‌رود.

ولییان تصریح کرد: بیشتر شبکه‌های رایانه‌ای و مخابرات از راه دور در مقیاس وسیعی از فیبر نوری استفاده می‌کنند و در همین راستا شهرداری بروجن به‌منظور دستیابی به اهداف مورد نظر اقدام به عقد قرارداد با شرکت انتقال داده‌های صبانت کرده است.

وی یادآور شد: ارتقای کیفیت اینترنت ثابت به‌عنوان یکی از خواسته‌های مردم در سال‌های اخیر جزو مهم‌ترین مزیت‌ها و ظرفیت‌های استفاده از شبکه فیبرنوری به‌شمار می‌رود.

شهردار بروجن اظهار داشت: اجرای شبکه فیبرنوری خانه‌ها، دسترسی کاربران به سرعت یک گیگابایت بر ثانیه را فراهم می‌کند و باعث رونق کسب و کارهای اینترنتی و ارتقای خدمات بر بستر اینترنت می‌شود.

وی گفت: استفاده از این فناوری در شبکه‌های تلفن شهری و بین‌شهری، تلفن‌های دیجیتال و سیستم‌های رایانه‌ای و شبکه اینترنت از دیگر مزیت‌های اجرای شبکه فیبر نوری است

ولیبان تأکید کرد: هوشمندسازی شهرها و ایجاد شهرالکترونیک به توسعه زیرساخت فیبرنوری نیاز دارد که باید تمامی شهر به این ابزار فناوری نوین مجهز شود.

وی افزود: طرح فیبر نوری به طول ۴۰ کیلومتر در سطح شهر به مدت ۹ ماه با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی از سوی بخش خصوصی اجرا خواهد شد

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی