امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

                                                                                                 آگهی مزایده

به اطلاع عموم می رساند اداره کل دامپزشکی استان چهار محال و بختیاری با شناسه ملی ۱۴۰۰۲۷۷۲۰۷۴ در نظر دارد به استناد مجوزات قانونی نسبت به فروش دو باب ساختمان به صورت مزایده عمومی اقدام نماید.

اداره کل دامپزشکی استان چهار محال و بختیاری

  • نام دستگاه مزایده گزار: اداره کل دامپزشکی استان چهار محال و بختیاری
  • موضوع مزایده : اداره کل دامپزشکی استان چهار محال و بختیاری باشناسه ملی ۱۴۰۰۲۷۷۲۰۷۴ در نظر دارد دو باب ساختمان را طبق مشخصات و شرایط ذیل از طریق مزایده عمومی به صورت نقدی به فروش برساند.
  • با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه و گشایش پیشنهاد متقاضیان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد) انجام خواهد شد. لازم است متقاضیان در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازد.
  • انواع تضمین شرکت در مزایده : ضمانت نامه بانکی معتبر به نام اداره کل دامپزشکی استان چهار محال و بختیاری یا فیش واریزی به حساب تمرکز وجوه سپرده به شماره ۴۰۶۹۰۳۸۳۰۷۷۹۰۸۷۳ با شماره شبا  ۹۶۰۱۰۰۰۰۴۰۶۹۰۳۸۳۰۷۷۹۰۸۷۳ IR به نام اداره کل دامپزشکی استان نزد بانک مرکزی
  • زمان مهلت و محل دریافت اسناد و شرایط مزایده : از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ز طریق سامانه تدارکات دولت( ستاد) به آدرس : setadiran.ir  نمایند.
  • زمان ارائه پیشنهاد: از تاریخ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ساعت ۹ صبح تاساعت ۱۴ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ از طریق سامانه تدارکات دولت ( ستاد) می باشد.
  • مزایده گران بایداز تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ضمانت نامه یا فیش واریزی را به صورت اسکن شده در سامانه فوق الذکر بارگذاری کرده و هم به صورت فیزیکی به واحد امور مالی اداره کل تحویل نمایند . پس از مهلت فوق هیچ پاکتی تحویل گرفته نمی شود.
  • زمان و محل بررسی پیشنهادها: تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵  اداره کل دامپزشکی استان ساعت ۱۰ صبح
  • تاریخ بازدید از محل از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ از طبق آدرس جدول زیر در وقت اداری می باشد  جهت هماهنگی برای بازدید از ملک واقع در شهر ناغان با شماره همراه ۰۹۱۳۳۸۰۶۱۲۲ آقای مجید علایی و ملک واقع در روستای آلیکوه با آقای دکتر کریمی با شماره همراه ۰۹۱۳۹۷۹۵۳۰۷ تماس حاصل فرمائید.

 

ردیف آدرس ملک(ساختمان) پلاک ثبتی اصلی/فرعی مساحت عرصه و اعیان ( متر مربع) نوع کاربری قیمت پایه کارشناسی(ریال) تضمین براساس  قیمت پایه
۱ کیار، شهر ناغان، خیابان سبز کوه، ابتدای جاده جغدان پلاک فرعی      ۳۸   از ۲ اصلی ۱۳۷۵ اداری ۵/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ۵  درصد
۲ اردل،  بخش پشتکوه ، روستای آلیکوه پلاک فرعی ۴۰۰  از ۱۳۵ اصلی ۴۰۱/۴۵ اداری ۲/۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ۵  درصد

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی