امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور خیران در عرصه‌های مختلف گفت: بیشترین طرح‌های آموزشی و بهداشت و درمان این شهرستان را خیران نیک‌اندیش انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز پنجشنبه در آیین آغاز ساخت این طرح تأکید کرد: بهره‌مندی از توان خیران نیک‌اندیش به‌منظوری احداث طرح‌های توسعه‌ای مختلف از مهم‌ترین ظرفیت‌ها و توامندی‌ها در این شهرستان به‌شمار می‌رود.

وی افزود: پلی‌کلینیک تخصصی تامین‌اجتماعی بروجن به‌لحاظ برخورداری از جمعیت کارگری قابل‌توجه (به‌خصوص کارگران حوزه صنعت) جزو پررونق‌ترین پلی‌کلینیک‌های تخصصی در چهارمحال و بختیاری است.

جعفری به تأمین هزینه مورد نیاز برای خرید زمین پلی‌کلینیک تخصصی تامین‌اجتماعی بروجن از سوی شرکت ورق خودرو افزود: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ورق خودرو انجام شد.

وی یادآور شد: ساخت پلی‌کلینیک تخصصی تامین‌اجتماعی بروجن یکی از اقدامات ماندگار در حوزه خدمت‌رسانی به محرومان، قشرهای آسیب‌پذیر و بازنشستگان است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: هم‌اکنون ۷۳ درصد جمعیت ۸۵ میلیون نفری ایران زیرپوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارد.

میرهاشم موسوی در آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت پلی‌کلینیک تخصصی تامین‌اجتماعی بروجن تاکید کرد: قبل از انقلاب اسلامی از مجموع جمعیت ۳۵ میلیون نفری ایران تنها ۲۰ درصد زیرپوشش بیمه‌های اجتماعی قرار داشت.

وی افزود: آرمان سازمان تامین اجتماعی کشور براساس اصل ۲۹ قانون اساسی پوشش فراگیر آحاد جامعه از بیمه‌های اجتماعی است.

هاشمی تصریح کرد: در دولت سیزدهم ۱۰۰ درصد آحاد جامعه زیرپوشش خدمات درمانی قرار گرفتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی روزانه به بیش از یک میلیون نفر در کشور یادآور شد: براساس آمار موجود روزانه ۱۳ هزار نفر در کشور خدمات درمانی بستری دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اضافه کرد: در یک سال اخیر بیش از ۲۰ مرکز درمانی تخصصی در ایران راه‌اندازی شد و ۷۸ طرح هم در روزهای آینده افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

هاشمی گفت: از هم‌اکنون برای توسعه خدمات درمانی تامین‌اجتماعی در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن اقدام لازم انجام شود.

 

گفتنی است، پلی‌کلینیک تخصصی تامین‌اجتماعی بروجن در زمینی به وسعت پنج هزار و ۴۰۰ مترمربع با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی