امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در نشست جمع‌بندی سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور به این شهرستان گفت: هم‌اکنون ۷۶ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی در این شهرستان وجود دارد.
فتاح کرمی تأکید کرد: علاوه بر ارائه خدمات متنوع کنونی در درمانگاه و سایر مراکز زیرمجموعه تأمین اجتماعی شهرستان بروجن، اما این خدمات پاسخ‌گوی مراجعه‌کنندگان و در شأن مردم این شهرستان نیست.
وی اظهار داشت: به‌همین منظور پلی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن با فوریت ساخته شود تا خدمات مطلوبی به افراد زیرپوشش ارائه دهد.
کرمی تصریح کرد: شهرستان بروجن از ظرفیت‌های خاص در حوزه‌های گردشگری، علمی، آموزشی، پزشکی و صنعت برخوردار است که می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان را فراهم کند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: آمادگی لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و سایر سرمایه‌گذاران توانمند در این شهرستان وجود دارد.
حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری تأکید کرد: شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) تاکنون در چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری نکرده و این در حالی است که طرح‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان بروجن وجود دارد.
وی افزود: به‌همین منظور آمادگی تأمین زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن وجود دارد.
جعفری به مهاجرت برخی از جوانان جویای کار از چهارمحال و بختیاری به نقاط دیگر کشور اشاره و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری هُلدینگ‌های زیرمجموعه تأمین اجتماعی می‌تواند به کاهش نرخ مهاجرت از این استان و مهاجرت معکوس کمک کند.
وی یادآور شد: اجرای عدالت، فلسفه وجود حکومت اسلامی است و عدالت اجتماعی نخستین مؤلفه تشکیل حکومت دینی به‌شمار می‌رود که بخش قابل‌توجهی از این رسالت بر عهده سازمان تأمین اجتماعی کشور است.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همین راستا خدمات‌رسانی به قشرهای ضعیف و متوسط، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان ضرورت دارد.
وی با اشاره به هشدار سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص استاندارد نبودن ساختمان اداری تأمین اجتماعی بروجن گفت: این ساختمان باید هر چه سریع‌تر بازسازی و نوسازی شود.
جعفری بروجن را دارای جمعیت قابل‌توجه کارگری اعلام و تأکید کرد: به‌همین منظور تسریع در روند ساخت و بهره‌برداری از پلی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی بروجن باید با اولویت عملیاتی شود.
وی افزود: افزایش پوشش بیمه کارگران ساختمانی، قالی‌بافی و رانندگان به‌طور جدی در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی کشور قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خیران نیک‌اندیش برای اجرای طرح‌های خیری به‌ویژه در حوزه آموزش و بهداشت و درمان بروجن نقش اثرگذار و مؤثری داشته‌اند که دولت به‌خصوص سازمان تامین اجتماعی باید برای تجهیز این طرح‌ها به دستگاه‌های پیشرفته همکاری داشته باشند.
جعفری با اشاره به تشکیل نخستین تعاونی مسکن کارگران کشور در بروجن یادآور شد: ارائه الگوی موفق در این حوزه و ارائه مشق‌هایی به آنان می‌تواند در افزایش اجرای طرح‌های خیرساز کمک کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی