امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۴۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور

آگهی مزایده عمومی شماره۸۰/۱۴۰۱

۱-مزایده‌گزار : شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور- اداره‌کل استان چهارمحال و بختیاری به شناسه ملی ۱۴۰۰۲۷۷۱۷۳۶ و شماره اقتصادی ۴۱۱۱۱۳۶۷۳۷۷۱ به نشانی : شهرکرد، خیابان آیت‌الله کاشانی، ساختمان منابع طبیعی ( تلفن۲-۰۳۸۳۳۳۴۴۴۸۱ )

۲-موضوع مزایده : نگهداری، اجاره و بهره‌برداری از علوفه و سردرختی باغ کشتارگاه صنعتی جونقان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ۵۰۰۱۰۰۱۰۱۴۰۰۰۰۱۸

۳-نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : اصل فیش واریزی وجه نقد به حساب شبا  ۹۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۶۳۷۰۵۶۴ IR با کد شناسه شماره  ۹۳۳۲۰۳۹۶۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۰ خزانه بانک مرکزی قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران و سایر بانک‌های مجاز یا ضمانت‌نامه بانکی به نام مزایده گزار ( کلیه بانک‌ها به جز بانک سرمایه و بانک ایران زمین ) و یا اوراق مشارکت بانکی بی نام  تضمین شده بانک ها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید ( موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت ) را ضمن درج در سامانه ستاد در پاکت الف لاک و مهر شده تا ساعت ۳۰/۱۴ روز چهار‌شنبه مورخ ۱۶/۱/۱۴۰۲  به مزایده‌گزار تسلیم گردد؛

۴-قیمت پایه مزایده ۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال ( دومیلیارد و نهصدوپنجاه میلیون ریال )؛

۵-مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : ۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال ( یکصدوپنجاه میلیون ریال ) به نام شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور؛

۶-زمان دریافت اسناد ، تحویل پیشنهاد و گشایش پیشنهادهای مالی  

۱-۶-مهلت دریافت  اسناد مزایده از سامانه ستاد :تا ساعت ۱۷ روز شنبه مورخ  ۵/۱/۱۴۰۲می باشد.

۲-۶-مهلت ارائه  پیشنهاد در سامانه ستاد: تا ساعت  ۱۷ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱/۱۴۰۲می باشد.

۳-۶-مهلت تحویل پاکت الف محتوی اصلی تضمین : تا ساعت ۱۴:۳۰روز چهارشنبه مورخ  ۱۶/۱/۱۴۰۲ .     

۴-۶-زمان بازگشایی و رسیدگی به پیشنهادها : ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ  ۲۰/۱/۱۴۰۲ واقع در نشانی مزایده‌گزار.

۷-خرید اسناد: متقاضیان شرکت در مزایده می توانند پس از واریز مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال غیر قابل استرداد به شماره حساب۳۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۴۰۰۶۰۸۷ IR با کد شناسه شماره ۳۸۶۰۳۹۸۶۹۲۰۳۹۰۰۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۰۳  (بصورت پایا به خزانه بانک مرکزی از طریق سامانه ستاد ) در زمان مهلت دریافت اسناد ( ردیف ۱-۶آگهی ) به آدرس اینترنتیwww.setadiran.ir مراجعه و اسناد مزایده را دریافت نمایند.

۸فیش / رسید پرداخت مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال خرید اسناد در مهلت ارائه پیشنهاد ( ردیف ۳ ۶ آگهی ) به همراه پاکت الف به دبیر خانه کمیسیون معاملات شرکت تحویل گردد.

۹مراحل برگزاری مزایده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مزایده گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی  را جهت شرکت در مزایده محقق سازند. تاریخ انتشار مزایده در سامانه روز سه شنبه مورخ  ۲۳/۱۲/۱۴۰۱ می‌باشد .

۱۰-متقاضیان شرکت در مزایده ملزم به بارگذاری اسناد مزایده مهر و امضاء شده توسط صاحبان امضای مجاز ( افراد حقوقی ) و امضاء و اثر انگشت ( افراد حقیقی ) در سامانه ستاد می‌باشند.

۱۱سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مندرج می باشد.

روابط عمومی اداره کل پشتیبانی امور دام استان چهارمحال و بختیاری

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی