امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در جلسه شورای اداری دهیاران شهرستان بروجن به میزبانی بخش بلداجی گفت: با عنایت به ماده واحده قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور مصوب ۱۴/۰۴/۱۳۷۷ و با موافقت وزیر محترم کشور و پیرو پیگیری‌های بعمل آمده، وفق ضوابط مربوطه با تأسیس دهیاری در روستاهای چشمه علی،کتک سفلی، دهخدا از توابع بخش گندمان و روستای سیف آباد بخش بلداجی موافقت گردید.

فتاح کرمی اظهار کرد: شهرستان بروجن دارای ۴۲ روستا در بخش‌های مرکزی، بلداجی و گندمان بوده که از این تعداد هم اکنون ۳۳ روستا دارای دهیاری می‌باشد.

کرمی با اشاره به نقش دهیاری‌ها در توسعه عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و… روستاها گفت: راه اندازی دهیاری‌ها باعث پیشرفت در روستاها خواهد شد و پروژه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و… با جدیت پیگیری و گام‌های توسعه را در همه زمینه‌ها ارتقا دهیم.

وی خواستار مشارکت دهیاران در احداث اردوگاه‌های گردشگری، توسعه طرح‌های بوم گردی و گردشگری و برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در ماه مبارک رمضان شد.

گفتنی است با هدف آشنایی دهیاران با زیرساخت‌های صنعتی و فراهم کردن زمینه توسعه و پیشرفت روستاها از شرکت ناری سپهر سپنتا بلداجی و واحد تولید گز بازدید شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی