امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در جلسه شناسایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی_صنعتی، هدف از برگزاری جلسه را بررسی و پیگیری مسائل شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود برای رفع مسائل در سال “مهار تورم و رشد تولید” هدف گذاری شود.

فتاح کرمی با اشاره به استقرار ۴۰ درصد صنایع استان در شهرستان بروجن و سهم ۴۵ درصدی این شهرستان از صادرات استان گفت: در راستای همکاری، تعامل و رفع مشکلات تولیدکنندگان، صادرکنندگان و صنعتگران، در سال جاری اداره گمرک و استاندارد در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

کرمی با بیان اینکه از طریق کمیته کارگری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و … دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پیگیری می‌کنیم تأکید کرد: از هیچ خدمتی در مسیر تحقق برنامه‌ها در بخش صنعت فروگذار نخواهیم بود و از همه ظرفیت‌های موجود در راستای حمایت از تولید کنندگان، رشد تولید و اشتغال استفاده می‌کنیم.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در نشست‌های شهرستانی مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی احصا و دستگاه‌های ذیربط برای رفع مشکلات عوامل تولید، اشتغال و سرمایه گذاری اهتمام لازم را داشته باشند.

محمدکاظم منزوی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال مهار تورم و رشد تولید اظهار کرد: امید است صنعت، عوامل کارفرمایی و کارگری با کمترین دغدغه و امیدواری بیشتر در جبهه اقتصادی به استمرار فعالیت‌های خود بپردازند.

گفتنی است جلسه شناسایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی شهرستان بروجن به ریاست فتاح کرمی، سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت، مدیران کل شهرک‌های صنعتی استان، کمرگ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان تأمین اجتماعی، رئیس خانه صنعت استان و دستگاه‌های متناظر شهرستانی و مدیران عامل واحد‌های تولیدی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی