امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری وابسته به وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد فروش مواد حاصل از بوجاری بذورگندم ( به مقدار تقریبی ۱۴۸ تن ) را به صورت یکجا از طریق برگزاری مزایده عمومی یک مرحله ای در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) انجام دهد. کلیه مراحل برگزاری مزایده از “دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهادات، بازگشایی نرخ های پیشنهادی و… ” از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است شرکت کنندگان در مزایده در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی(توکن) را جهت شرکت در مزایده محقق سازند،
۱-شماره فرآخوان و تاریخ انتشار آگهی مزایده در سامانه: ۱۰۰۲۰۰۱۵۵۰۰۰۰۰۰۱ روز شنبه مورخ ۲۶/۰۱/۱۴۰۲
۲- نام و نشانی برگزارکننده مزایده: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری به آدرس کیلومتر۵جاده فرخشهر به شهرکرد
۳-هزینه خریداسناد مزایده:مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ریال می باشد که از درگاه بانکی موجود در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می گیرد.
۴-مهلت زمانی دریافت اسناد مزایده از سامانه:از روز شنبه مورخ ۲۶/۰۱/۱۴۰۲ لغایت ساعت ۱۸ روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۰۱/۱۴۰۲
۵- آخرین مهلت ارائه نرخ پیشنهادی-بارگذاری در سامانه : تا ساعت ۱۸ روز شنبه مورخ ۹/۰۲/۱۴۰۲
*لازم به ذکر است پیشنهادات ارسالی باید حداقل ۳۰ روز از تاریخ آخرین روز تسلیم پیشنهادها اعتبار داشته باشند.
۶-تاریخ گشایش پیشنهادات : روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۲/۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰ درسالن جلسات استان می باشد.
۷-مبلغ و نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۵۲۸٫۷۱۸٫۰۰۰ ریال است که به دو صورت ضمانتنامه بانکی و یا فیش واریزی به شماره حساب شبای IR250100004001039704005791 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام خزانه داری کل از طریق دستور پرداخت ساتنا یا پایا با شناسه واریز ۳۳۶۰۳۹۷۶۹۲۶۳۵۰۰۶۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶
۸-آدرس و زمان تحویل اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار:اصل تضمین شرکت در فرآیند ارجاع (الف)علاوه بر بارگذاری در سامانه، می بایستی بصورت فیزیکی و در پاکت دربسته و ممهور ، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹/۰۲/۱۴۰۲ به دبیرخانه کمیسیون معاملات برگزارکننده مزایده در آدرس فوق الذکر تحویل و رسید دریافت شود.
*متقاضیان شرکت در مزایده می توانند قبل از ارائه نرخ پیشنهادی، از اقلام موضوع مزایده از ساعات ۰۹:۰۰تا ساعت ۱۲:۰۰ ( از روز شنبه مورخه۲۶/۰۱/۱۴۰۲تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ۰۶/۰۲/۱۴۰۲) بازدید نمایند.
( مقادیر اعلامی بصورت تقریبی می باشد،لذا در زمان تحویل به برنده مزایده ، مجددا عمل توزین انجام خواهد شد).

ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توایند ضمن تماس با شماره تلفن۳۳۳۳۱۸۷۲-۰۳۸ به آدرس اینترنتی شرکت www.assc.ir و همچنین پشتیبانی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شماره ۱۴۵۶ ویا به آدرس پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات http://iets.mporg.ir نیز مراجعه فرمائید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی