امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس ‌گفت: با توجه به فرسودگی بیش از حد جاده بروجن ـ مبارکه، وزیر راه و شهرسازی ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی این جاده اختصاص داد.

حجت‌الاسلام‌ جعفری با اشاره به مسائل مطروحه در جلسه با وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: یکی از محورهای مهم و حیاتی در مسیر کریدور شمال به جنوب کشور، مسیر مبارکه به بروجن است که روزانه بیش از ۷۰۰۰ خودرو سبک و سنگین از آن عبور می‌کند اما متاسفانه از ابتدای حریم شهرستان مبارکه از سمت شهرستان بروجن شاهد فرسودگی بیش از حد این جاده هستیم که با پیگیری‌های صورت گرفته، وزیر راه و شهرسازی ۴۰ میلیارد تومان به این جاده اختصاص داد.

وی با اشاره به وضع نامطلوب محله الهیه بروجن، گفت: بیش از ده سال است که مردم محله الهیه سکونت دارند اما خدمات شهروندی به صورت حداقلی و در برخی موارد صفر است‌. در سفر نایب رئیس محترم مجلس به شهرستان بروجن قرارداد واگذاری این محله به شهرداری بروجن تنظیم شد که باید در روند واگذاری آن تسریع شود و وزیر راه و شهرسازی دستور تسریع این روند را داد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: دستور تسریع در تکمیل شبکه فاضلاب فاز ۲ محله الهیه و روند اجرایی زیرساخت‌های شهری در فاز سوم محله الهیه از دیگر مسائل مطروحه در این جلسه بود. برخی از مناطق فاطمیه در بروجن، دارای زمین‌های خالی است که علی‌رغم تخریب چهره محله، موجب نارضایتی مردم شده است که باید تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به اینکه مسئله مجتمع خیری ۱۱۰ واحدی کارگران با همکاری رئیس بنیاد مسکن تا چندماه دیگر حل می‌شود و ابلاغ هر چه سریعتر طرح جامع تفصیلی بروجن باید صورت گیرد و تسریع در الحاق ۶۰ هکتار زمین از الهیه برای مسکن ملی در دستور کار قرار گرفت.

جعفری با اشاره به مشکل مردم بلداجی در خصوص مسکن ملی، مطرح کرد: دو هکتار زمین با پیگیری‌های مستمر در بلداجی برای نهضت مسکن ملی اختصاص یافت که وزیر دستور تسریع عملیات اجرایی آن را داد. مناقصه قطعه اول کمربندی شمالی بروجن صورت می‌گیرد و تا ۱۴۰۲ امید است که به پایان برسد.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ۶ کیلومتر از جاده سه راهی گندمان به سمت بلداجی انجام شده است و ۶ کیلومتر دیگر از آن باقی مانده است که در جلسه با وزیر راه و شهرسازی صحبت شد که ۶ کیلومتر باقی مانده انجام شود و در ۱۴۰۲ کل این مسیر زیربار ترافیکی رود. نیوجرسی در مسیر بروجن به لردگان پ زیرگذرهای مربوطه نیز انجام می‌شود‌. امید است با پیگیری های انجام شده این مسائل مرتفع شوند تا دغدغه مردم کمتر شود

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی