- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

افزایش ۱۴ درصدی تولید ورق خودرو در چهارمحال و بختیاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: کارکنان تلاشگر شرکت ورق‌ خودروی استان با تولید ۳۱ هزار و ۲۳ تن محصولات گالو‌انیزه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برای دومین بار در سال جاری رکوردشکنی‌ کردند.
حمید شجاعی گفت: کارکنان تلاشگر شرکت ورق‌ خودرو استان با تولید ۳۱ هزار و ۲۳ تن محصولات گالو‌انیزه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برای دومین بار در سال جاری رکوردشکنی‌ کردند.

مدیرعامل شرکت ورق‌ خودرو چهارمحال و بختیاری افزود: ثبت پی‌در‌پی این توفیقات حاصل همدلی و همت بلند کارکنان و نیز راهبرد مؤثر و مدون و نمایانگر حرکت شرکت در مسیر تعالی سازمانی است.

شجاعی در ادامه گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و همچنین نامگذاری سال جاری به نام مهار تورم و رشد تولید، شاهد تولید بیش از ۳۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه تا پایان سال خواهیم بود.

وی بیان کرد: رکورد تولید ماهیانه قبلی شرکت ورق‌ خودرو مربوط به فروردین‌ماه سال جاری به میزان ۲۷ هزار و ۲۱۲ تن بود که در اردیبهشت‌ماه به میزان ۱۴ درصد افزایش یافته همچنین تولید در ۲ ماه نخست سال جاری ۲۸ درصد رشد نسبت به ۲ ماهه ابتدایی سال گذشته داشته است.