آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی فشرده و فنی به شماره ۱۴۰۲/۷۷/۱۳
دستگاه مناقصه گزار : اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان چهارمحال وبختیاری
آدرس: شهرکرد- بلوار طالقانی- مجتمع ادارات- روبروی فرمانداری تلفن:۳-۳۲۲۴۴۸۵۲ نمابر:۳۲۲۵۰۹۹۷ کدپستی: ۸۸۱۷۶۵۳۴۴۹ |
|||||
ردیف | موضوع مناقصه | مدت
(ماه/ روز) |
برآورد اولیه (ریال) | مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (ریال) | |
۱ | خرید ۲ دستگاه گریدر | ۳ماه | ۳۷۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ | ۱۳/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ | |
۲ | خرید ۲ دستگاه بلدوزر | ۳ماه | ۴۹۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ | ۱۵/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ | |
مهلت خرید اسناد مناقصه | مهلت تحویل پیشنهادها | زمان و بازگشایی پیشنهادها | |||
از روز شنبه مورخ ۲۰/۰۳/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰
روز شنبه مورخ ۲۷/۰۳/۱۴۰۲ |
تا ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۰/۰۴/۱۴۰۲ | ساعت ۹:۰۰ صبح روز یک شنبه
مورخ ۱۱/۰۴/۱۴۰۲ |
محل دریافت اسناد مناقصه: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: http://www.setadiran.ir
محل تحویل ضمانت نامه(پاکت الف ): دبیرخانه محرمانه ( اداره حراست ) اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری وسایر اسناد( تصویرپاکات الف. ب . ج) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری گردد. درضمن کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس فوق انجام خواهد شد.
نوع تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار بر اساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی می باشد.
اعتبار پیشنهاد:پیشنهادات به مدت سه ماه پس از تاریخ گشایش, اعتبار خواهند داشت . این مدت برای ۳ ماه دیگر قابل تمدیدمی باشد(با نامه کتبی کارفرما).
روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهار محال و بختیاری