امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، احمد عالی‌پور رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن از اجرای پنج طرح راهداری در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تمامی این طرح‌ها در کمتر از هفت ماه تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی افزود: روکش آسفالت محور بلداجی به سه راهی بلداجی، روکش آسفالت محور بروجن به گردنه قمیشلو، روکش آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی منطقه چغاخور از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

عالی‌پور ادامه داد: روکش آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی سفیددشت- دهنو، روکش آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی نقنه- گرم‌آباد، چشمه – له‌دراز، امام قیس- کردشامی و روکش آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی کُنرک- وستگان از دیگر این طرح‌ها به شمار می‌رود که تمامی این طرح‌ها در کمتر از سه ماه تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: بهسازی و روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه‌خیز محور بروجن به گندمان در محدوده گردنه مروارید نیز از طرح‌های مهم راهداری شهرستان بروجن به شمار می‌رود که امید می‌رود ظرف مدت هفت ماه تکمیل شود.

عالی‌پور، میزان اعتبار برای اجرای این پنج طرح را ۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: کاهش تصادفات جاده‌ای، ارتقای ایمنی محور‌ها و تسهیل در رفت و آمد مردم محلی و مسافران از مهمترین اهداف اجرای این طرح‌هاست

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی