امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، علی احمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طبق قانون اساسی نظارت بر حسن جریان امور و نظارت بر اجرای قوانین از وظایف اصلی سازمان بازرسی است.

این سازمان نظارت الکترونیکی و فیزیکی بر یک هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان مناقصه و ۴۱۰ میلیارد تومان مزایده داشته است واز این معاملات یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان لغو و از تضییع بیت‌المال پیشگیری شد.

احمدی یادآور شد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۶۲ نفر ساعت دوره‌های آموزشی درون‌سازمانی و ۱۰ هزار و ۳۵۰ نفر ساعت برای کارگاه‌های آموزشی، شهرداری‌ها، شوراها و… برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۰۰ پروژه بلاتکلیف عمرانی در استان شناسایی شد، ادامه داد: از ۲۳ میلیارد و ۴۱۲ میلیون تومان صورت‌ حساب‌های صوری در رابطه با قراردادها پیشگیری شد و به سه میلیارد تومان در خصوص فعالیت‌های نظارتی و جلوگیری از قاچاق و ۹ میلیارد تومان نیز از پرداخت‌های غیرقانونی اجازه پرداخت داده نشد.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۸۳۰ شکایت مردمی در سامانه بازرسی استان به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۷ بازرسی برنامه‌ای، ۶۹ بازرسی موردی و ۳۶۶ پیشنهاد اصلاح امور به دستگاه‌های اجرایی ارائه شده است.

وی ادامه داد: مجموعاً در این استان ۳۶۲ نفر از مجموعه کارکنان دولت مورد تعقیب اداری، کیفری و انضباطی قرار گرفتند که از این تعداد ۸۱ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی بسترهای فساد، اظهار داشت: طبق قانون تخلفات اداری در سنوات گذشته، گزارشگران فساد مورد تعقیب قرار می‌گرفتند اما در حال حاضر این قانون با رویکرد ایجاد امنیت در دیوان عدالت اداری ابطال و دسترسی برای تعقیب افراد شاکی مسدود شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی