امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۴۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام، پیام احمدی چهارشنبه ۱۸ مرداد در آیین پاسداشت روز خبرنگار که با حضور اهالی رسانه و جمعی از مسئولان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، افزود: این اداره کل به‌عنوان خادم اصلی رسانه و اصحاب آن، خود را موظف به اهتمام در راستای ارتقای کمی و کیفی خبر و اطلاع‌رسانی می‌داند.

وی بخشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه رسانه استان در سال ۱۴۰۱ را یادآور شد و گفت: در این سال نزدیک به یک میلیارد تومان آگهی از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس قوانین مربوطه بین نشریات استان توزیع شد.

احمدی فراهم کردن بستر پذیرش تعداد بیشتری از اصحاب رسانه در صندوق اعتباری هنر و استفاده از مزایای آن همانند بیمه هنرمندان و همچنین صیانت از جایگاه رسانه‌های داری مجوز را از دیگر اقدامات اداره کل در حوزه حمایت از رسانه و خبرنگاران استان بیان و تصریح کرد: مباحث و درخواست‌های صنفی این قشر نیز همچنان در سطح وزارتخانه در حال پیگیری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت شورای اطلاع‌رسانی استان، شأن و جایگاه رسانه و اهالی آن، میان مسئولین ارتقا یابد.

احمدی در ادامه بر نقش مهم و مؤثر مطبوعات و خبرنگاران رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نوین ترکیبی و رسانه‌ای دشمن تأکید کرد و اظهار داشت: امروز بر همه عیان شده است که این قشر در این میدان جنگ از مهم‌ترین ارکان در پاسداری از کیان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه هستند.

وی گفت: در جنگ نابرابری که دشمن سعی در از هم گسستن وحدت جامعه ایرانی دارد، اصحاب رسانه خود را ملتزم به حفظ وحدت، خیرخواهی و ارائه امید به جامعه می‌دانند.

احمدی همچنین با بیان اینکه در آشفتگی فضای مجازی و التهاب شایعه‌ها و تنش‌ها، خبرنگاران با انجام صحیح رسالت خود می‌توانند تردیدها را از میان برداشته و جامعه را از ایجاد تفرقه و چنددستگی نجات دهند، یادآور شد: بدون شک خبرنگاران دشمن‌شناس هستند و با آگهی به شرایط روز کشور و تقید به نظر سازنده و دلسوزانه، اعتلای جامعه و دستگیری از مسئولان را مدنظر دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان بار دیگر با تبریک روز خبرنگار به اهالی فرهنگ و رسانه استان اظهار داشت: به مناسبت این روز حمایت‌ها به صورت هدیه ویژه روز خبرنگار انجام می‌شود و در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دیگر برنامه‌های تقویت‌کننده حوزه خبر و خبرنگاری نیز در استان اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از مجموعه‌های کمک‌کننده همچون سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) و برخی دستگاه‌های اجرایی برای برپایی آیین نکوداشت روز خبرنگار در استان قدردانی کرد و افزود: تشکل مطبوعاتی استان هم در تیر امسال با حمایت بخش دولتی و خصوصی، مراسم جشنی را برای پاسداشت مقام خبرنگاران اجرا کرد که این اقدام نیز شایسته سپاس و قدردانی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی