امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۱۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سردار رمضان شریف روز چهارشنبه در آیین پاس‌داشت روز خبرنگار در تالار اجتماعات مجتمع فرهنگی لاله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار تاکید کرد: دشمن جریان‌سازی کرده که دولت ایران و نظام جمهوری اسلامی با محیط‌زیست مخالف است.

وی افزود: جریان‌سازی درخصوص خشک شدن دریاچه ارومیه سوژه‌ای برای شکستن اقتدار جمهوری اسلامی و زیرسؤال بردن توانمندی مسوولان کشور است و در طول هفتاد هشتاد سال گذشته به‌ویژه ۴۰ سال اخیر دریاچه‌های فراوانی در دنیا مانند دریاچه ارومیه خشک شده که مربوط به تغییرات آب و هوایی جهان است.

شریف تصریح کرد: در عین حال براساس نظر مسوولان و کارشناسان با وجود آن‌که تبخیر در این تابستان بسیار شدید و ممکن است شرایط دریاچه ارومیه تا پاییز از این هم بدتر شود اما از اواسط پاییز بارندگی‌ها دوباره آغاز می‌شود، تبخیر کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه دریاچه خشک نخواهد شد.

وی یادآور شد: امروزه توان ساخت سد در کشور نه تنها به خودکفایی رسیده بلکه ایران را به پیمانکار سدساز معتبر تبدیل کرده است.

مسوول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر هر چه خبر منفی‌تر باشد، بُرد بیشتری دارد و این امر از آسیب‌های جدی حوزه خبری است.

شریف سرعت انتشار اخبار دارای مغایرت مبانی دینی و عرفی در فضای مجازی را بالا اعلام و تاکید کرد: پُشت این داستان، جریاناتی است که جامعه را تشریح و بررسی می‌کنند که چه موضوعی باعث شادمانی و یا نااُمیدی جامعه می‌شود.

وی افزود: دشمنان، جنگ هشت‌ساله و گروهک‌های تجزیه‌طلب را بر کشور تحمیل کردند اما این کشور امروز در اوج اقتدار قرار دارد و برای امنیت مردم خود به‌ویژه خطه کُردستان، شهدای زیادی تقدیم کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برخورداری از راهبُرد و جریان‌سازی را از مهم‌ترین نیازهای خبرنگاران اعلام و تصریح کرد: اگر خبرنگاران راهبُرد نداشته باشند در راهبُرد دشمن نیز نباید قرار ‌گیرند.

وی با اشاره به لزوم افزایش آموزش‌های خبرنگاران با هدف تقویت فعالیت‌های حرفه‌ای در این حوزه یادآور شد: خبرنگاران تاریخ تحولات ۴٠ سال اخیر را مرور کنند تا دقیق‌تر، واقعی‌تر و متعهدانه‌تر به رسالت و وظایف خطیر خود بپردازند.

شریف با اشاره به حضور سردمداران جریان‌های ضد انقلاب در ۴۰ سال اخیر برای میدان‌داری در دشمنی با انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران اظهار داشت: مردم کشور هوشمند و فهیم هستند و در اغتشاشات سال گذشته، هنگامی که متوجه شدند سردمداران اغتشاشات چه کسانی هستند و این افراد می‌خواهند مردم را نجات دهند، هوشمندانه عمل کردند زیرا مردم، خائنان را از خادمان تشخیص می‌دهند.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه برای ایجاد یاس و نااُمیدی در جامعه ایرانی گفت: این افراد فارسی صحبت اما به سرزمین خود خیانت می‌کنند.

مسوول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به سه راهبُرد مشخص دشمنان برای ضربه به جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: نخستین راهبُرد القای پشیمانی از انقلاب است، دشمن می‌داند ۵۵ میلیون نفر از نسل جوان ایران دفاع‌مقدس را ندیده و آن‌ها از این شکاف نسلی استفاده کرده‌اند و تلاش دارند جوانان را از انقلاب نااُمید کنند.

وی افزود: گزاره‌های خبری دشمن این است که القا کند کشور در گذشته وضع خوبی نداشته و مستشاران آمریکایی منابع را برای پیشرفت کشور حفظ می‌کردند و این در حالی است که ایرانیان می‌دانند که چه سال‌هایی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها منابع کشور را غارت کردند ولی ایران این منابع را از حلقوم آن‌ها بیرون آورد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران راهبُرد سوم دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی را زیرسوال بُردن دستاوردها دانست و اظهار داشت: آنان تلاش دارند که اُمید مردم را به نااُمیدی تبدیل کنند زیرا خوب می‌دانند ملتی که نسبت به آینده نااُمید باشد سقوط می‌کند.

وی گفت: شرایط امروز ما با مقطع قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و در گام دوم انقلاب اسلامی، به فضل الهی جهش‌ها و گام‌های بلندی در بسیاری از حوزه‌ها خواهیم داشت.

شریف تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا نیروی جوان را نااُمید کند و در چنین فضایی رسالت خبرنگاران این است که اُمیدآفرینی کنند و این راهبُرد را فراموش نکنند.

وی افزود: باکری‌ها، همت‌ها و قاسم سلیمانی‌های دوران کنونی در جرگه کاری خبرنگاران تعریف می‌شوند و دشمن در حوزه برخورد سخت با ما سرخورده و پشیمان شده است و امروز هم خود را ناتوان می‌بیند و و در این راستا تصور می کند ابزار لازم را دارد اما مردم فهیم، هوشمند، هوشیار و دشمن‌شناس ایران را نمی‌شناسد.

در این آیین پوستر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و کارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج برای شهید وهاب شهرانی و سردار شهید حسینعلی ترکی از شهدای خبرنگار چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی