- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

مسئولان‌ باید پاسخگوی عملکردشان باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، پدرام رحمانی در کمیته تخصصی سامان‌دهی فضای مجازی و رسانه شهرستان بروجن با حضور خبرنگاران و فرماندار این شهرستان تاکید کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید به‌موقع پاسخ‌گوی پرسش‌ها و مطالبه‌های خبرنگاران باشند.

دادستان شهرستان بروجن گفت: مبنای عملکرد ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) باشد که فرمودند: امروزه سعی دشمن بر تضعیف امید و خوش‌بینی به آینده است، القاء بی‌آینده‌گی، بن‌بست و اینکه مسئولان اداره کشور را بلد نیستند از جمله کار‌های بدخواهان ایران است و امروز هر کس مردم را از آینده ناامید، یا ایمان‌های مردم را تضعیف، یا مردم را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند.

رحمانی با تاکید بر پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: مسئولان باید به‌موقع پاسخ‌گوی پرسش‌ها و مطالبه‌های خبرنگاران باشند ورسانه‌های گروهی در اطلاع‌رسانی مطالب مختلف باید خط مرز بین انتقاد و تخریب را رعایت کنند وانتقاد باید سازنده و اثر گذار و بدور از تخریب و توهین باشد و از خبرنگارانی که مطالب مطالبه‌گرانه و انتقادهای سازنده را به‌دور از هرگونه تخریب، تهدید و دروغ‌پردازی منتشر کنند، حمایت می‌شود.

وی یادآور شد: مطالبه‌گری خبرنگاران وفعالان رسانه‌های گروهی و فضای مجازی باید در راستای اطلاع‌رسانی باشد تا مُنجر به اُمیدآفرینی در جامعه و جلوگیری از بروز هرگونه تنش اجتماعی شود واگر جایی کاری درست انجام می شود عنوان کنید.

مدعی العموم شهرستان بروجن گفت: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن باید پاسخ‌گوی پرسش خبرنگاران و اصحاب رسانه باشند

 

فرماندار شهرستان بروجن بروجن نیز گفت: اعتقاد راسخ دارم که خبرنگاران و روابط عمومی ها خط مقدم اطلاع رسانی هستند و در خط مقدم جنگ ترکیبی قرار دارند

خبرنگاران رسانه‌های گروهی و فضای مجازی در برگزاری پُرشور انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای نقش‌آفرینی می‌کنند.

فتاح کرمی تاکید کرد: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن باید همکاری و ارتباط با رسانه‌های گروهی و فضای مجازی دارای مجوز را تقویت کنند.

وی یادآور شد: کشورهای استکباری و دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ۴۰ سال اخیر جنگ‌های نظامی، اقتصادی، روانی و سیاسی فراوانی را طراحی کرده و اکنون وارد جنگ ترکیبی شده‌اند.

ر این نشست تعدادی از خبرنگاران واصحاب رسانه شهرستان بروجن، دغدغه‌های خود را درخصوص اطلاع‌رسانی ارائه کردند.