امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست تصفیه‌خانه شهر بلداجی افتتاح شد

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در آیین افتتاح طرح تصفیه‌خانه بلداجی گفت: همزمان با اولین روز از هفته دولت تصفیه‌خانه شهر بلداجی با ظرفیت ۴۳۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز‌ و صرف اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

فتاح کرمی اظهار کرد: طرح تصفیه‌خانه بلداجی به عنوان یک طرح مهم در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست و سلامت مردم پس از چند سال پیگیری مردم و مسئولان، در دولت سیزدهم با پیگیری شرکت آبفا و نماینده مردم در مجلس تکمیل و بهره‌برداری شد.

کرمی به اقدامات صورت گرفته در شهرستان بروجن اشاره کرد و افزود: امسال با ‌سفر نائب رئیس مجلس به بروجن، اعتبار لازم برای اجرای ۲۵ کیلومتر آسفالت معابر در شهرستان تأمین شد که هشت کیلومتر از این میزان در بخش چغاخور است.

وی اظهار داشت: مسکن مهر بلداجی نیز پس از ۱۲ سال پیگیری هنوز اجرایی نشده و ۲ ماه گذشته با واگذاری زمین توسط کشاورزان سند این زمین به نام اداره مسکن و شهرسازی اخذ ‌شد و تا ۲ ماه آینده عملیات اجرایی و ساخت مسکن مهربلداجی بعد ۱۲ سال انجام خواهد شد.

فرماندار بروجن با اشاره به اینکه هم‌اکنون در بخش بلداجی در زمینه کیفیت آب مشکل وجود ندارد، گفت: براساس نیاز و برآورد ۱۵ ساله، مجوز حفر چاه اخذ شده است.

کرمی به احداث گلخانه و توسعه آن در سطح شهرستان و همچنین بخش بلداجی اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل آب بخش کشاورزی، توسعه کشت گلخانه در اولویت قرار دارد و امید است، با اتحاد، همدلی و هم‌افزایی کشت گلخانه در استان و شهرستان توسعه پیدا کند

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی