امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سردار منوچهر امان‌اللهی روز چهارشنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی”شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمت‌گذار”، ادامه داد: براساس این شعار شهروندان باید به نقش خود در اعمال قوانین و برقراری نظم عمومی پی‌برده و به آن‌ها عمل کنند.

امان‌اللهی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی “شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگذار ” نامگذاری شده است، افزود: در این هفته با اجرای ۷۰ عنوان برنامه در رده‌های مختلف به نقش افراد در نظم و امنیت اجتماعی، پیشگیری از بروز برخی مسائل، رعایت مقررات توجه ویژه می‌شود.

فرمانده انتظامی استان افزود: آیین غبارروبی گلزار شهدا، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح، نشست با اقشار اثرگذار، تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و سربازان متوفی و برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک و تجلیل از رانندگان برتر را از جمله برنامه‌های این هفته است که در رده‌های مختلف برگزار می‌شود

وی افزود: چهارمحال و بختیاری جزو استان‌هایی است که از نظر امنیت اجتماعی از جایگاه خوبی برخودار است که این موضوع نسبت به جمعیت هر استان سنجیده می‌شود.

امان اللهی افزود: در این مدت بیش از یک‌هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال(۱۴۷ میلیارد تومان) کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شد.

امان‌اللهی افزود: در سال‌جاری در حوزه مبارزه با مواد مخدر ۲ هزار و ۷۴ نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده و خرده فروش مواد مخدر و یک‌هزار و ۲۲۰ معتاد در استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش دستگیری سارقان و انهدام باندهای سرقت در استان افزود: در سالجاری یک‌هزار و ۴۹۳ سارق دستگیر شد و باندهای مختلف سرقت از جمله سرقت احشام، منزل و خودرو متلاشی شد که اعضای یکی از باندهای متلاشی شده در ۱۸ استان سابقه ارتکاب سرقت داشتند که این باند با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی استان متلاشی شد

وی اظهار داشت: امسال در حوزه‌های مختلف از جمله ارائه خدمات به مردم از سوی پلیس راهور، وظیفه عمومی، گذرنامه، نظارت بر اماکن عمومی بیش از ۲۸۵ هزار مورد مراجعه‌کننده در رده‌های مختلف وجود داشت و در این مدت ۲۴ هزار و ۹۰۰ پرونده در کلانتری و پاسگاه‌های استان تشکیل شد و ۱۳۲ هزار نفر به این مراکز مراجعه‌ کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بی‌توجهی برخی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین شرایط جاده، گفت: تصادفات منجر به فوت طی شش ماه ابتدایی امسال در استان افزایش قابل توجهی داشته و بخش اساسی این حوادث به علت بی‌توجهی رانندگان به شرایط جاده، تخطی از سرعت غیرمجاز و … رخ می‌دهد.

امان‌اللهی با اشاره به تماس مردم با پلیس ۱۱۰ گفت: در این مدت ۳۲۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی استان برقرار شد.

وی افزود: در این مدت هشت هزار و ۴۳۷ فقره سرکشی و بازدید از اماکن عمومی صورت گرفت که ۶ هزار و ۱۳۹ مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلف داده شد و ۲۲۳ واحد پلمب شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی