امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام، باشگاه تندرستی گروه همیار زنان سرپرست خانوار شهرستان بروجن با حضور معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

مدیر مرکز مثبت زندگی افزود: در این باشگاه رشته های ورزشی بدنسازی فیتنس و ایروبیک وهمچنین در زمینه فرهنگی فعالیت دارد و با هدف اشتغال و کارآفرینی زنان سرپرست خانوار کسب استقلال مالی که بهبود وضعیت اقتصادی خانواده را درپی خواهد داشت وبالا بردن سطح اعتبار اجتماعی و روحیه اعتماد به نفس و پشتکار است.

وی با بیان اینکه استفاده عموم مردم از این باشگاه آزاد است، ادامه داد: این باشگاه ورزشی در هرسانس ۵۰ نفر ظرفیت دارد و ۷نفر از زنان سرپرست خانوار در صبح و عصر مشغول بکار میگردد.

هاجر محمدزاده گفت: این باشگاه با اعتبار شرکت ملی نفت و بهزیستی راه اندازی شده است.

 

رییس اداره بهزیستی شهرستان بروجن در حاشیه این افتتاحیه گفت: در حال حاضر به ۴۵۰نفر از زنان سرپرست خانواده خدماتی ارائه میدهد از جمله اشتغال زایی تحصیلی مسکن، حمایتی که یکی از مهمترین این خدمات توانمندسازی جامعه هدف می‌باشد

ولی اله مختاری عنوان نمود: یکی از توانمندسازی ها افتتاحیه باشگاه تندرستی رستا می‌باشد که توسط مرکز مثبت زندگی انجام پذیرفت ودر این امر مهم خیلی از ارگان های دولتی ما را حمایت نمودند.

مختاری گفت: هدف از این امر توانمند سازی گروه هدف و دستیابی به استقلال مالی و خارج شدن از چرخه حمایت میباشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی