- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

اختصاص ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های بخش گندمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن گفت: در راستای مردمی سازی دولت و تأکیدات استاندار محترم به منظور برگزاری شورای اداری شهرستان در بخش‌ها و بررسی مسائل و مشکلات از نزدیک، شورای اداری شهرستان به میزبانی بخشداری گندمان برگزار شد.

فتاح کرمی با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند در بخش گندمان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های توسعه‌ای مورد انتظار مردم را ایجاد کرده و گام اساسی در جهت پیشرفت و توسعه این بخش برداریم.

کرمی افزود: در سال جاری مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به نام پروژه‌های بخش گندمان اختصاص یافته است.

وی گفت: از محل اعتبارات ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران نیز ۶ میلیارد تومان برای این بخش جذب شد.

کرمی با اشاره به آماده‌سازی زمینه‌های برگزاری یک انتخابات سالم، حداکثری و امن در این شهرستان، چهار مؤلفه رقابت، امنیت، مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است را سرلوحه کار ستاد انتخابات شهرستان عنوان کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان بروجن افزود: بازنگری و تکمیل طرح‌های هادی روستایی، نصب نیوجرسی و اجرای علائم و خط‌کشی در حوزه راه‌ها، تسریع در تعمیر پل عابر پیاده و احداث میادین ورودی و خروجی گندمان و رفع نقطه حادثه خیز گردنه مروارید، لایروبی مسیل‌ها و کانال‌ها، توزیع ماشین آلات، امکانات و ذخیره‌سازی شن و نمک، پیگیری و رفع مشکلات مربوط به آب آشامیدنی پایدار روستاها، تکریم ارباب رجوع، برگزاری میزهای خدمت در شهرها و روستاها را از جمله مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات در حوزه‌های راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور مدیران استانی مورد بررسی قرار گرفت و از محل احداث میادین ورودی و خروجی گندمان و محور گندمان به حسین آباد بازدید شد.