امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،در حاشیه بازدید مدیر عامل و معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب فاضلاب استان، معاون فرمانداری و بخشدار مرکزی از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر فرادنبه گفت: همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان، تصفیه‌خانه فاضلاب شهر فرادنبه که سال ١٣٩١ در سفر هیأت دولت وقت کلنگ‌زنی شده بود؛ به بهره‌برداری رسید.

فتاح کرمی کرد: برای اجرای این طرح ۵۷۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۱ تاکنون هزینه شده که ارزش این میزان سرمایه‌گذاری هم‌اکنون چهار هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: نصب دستگاه (بلت فیلتر) یا لجن‌خشک‌کن ویژه فصول سرد از ویژگی‌های ارزشمند تصفیه‌خانه فاضلاب فرادنبه به‌شمار می‌رود.

کرمی تصریح کرد: نمونه این دستگاه تاکنون در هیچ‎کدام از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب چهارمحال و بختیاری استان استفاده‌ نشده است.

وی یادآور شد: ارتقای شاخص‌های بهداشت محیط در شهر فرادنبه از مهم‌ترین مزیت‌ها و دستاوردهای بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب فرادنبه است.

کرمی اضافه کرد: مدیریت شهری در فرادنبه با شهروندان این شهر برای رفع موانع و تسریع در نصب انشعابات فاضلاب همکاری لازم را داشته باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی