امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، حسن رحمانی افزود: در چهارچوب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی براساس هماهنگی انجام شده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، مدیریت امور اراضی سازمان، دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن در اواخر آذرماه سال جاری،پرسنل امور اراضی شهرستان بروجن در مزارع سیاسرد و دره ریز اقدام به قلع و قمع ۶۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز نمودند.

رحمانی تصریح کرد ؛ متخلفین از طریق ساخت و ساز غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی محل نموده که با توجه به قلع و قمع صورت گرفته حدود ۱۰ هکتار از اراضی زراعی مزارع دره ریز و سیاسرد آزاد سازی گردید.

وی با تاکید بر برخورد شدید قانونی با هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در منطقه، تصریح کرد: مالکین اراضی کشاورزی قبل از هر گونه اقدام برای تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، برای کسب اطلاعات بیشتر به امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن با هشدار به متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی از طریق گشت های یگان حفاظت اراضی ، گزارش‌های تلفنی و سامانه ۱۳۱ با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با کمک و همراهی مراجع قضایی و عوامل انتظامی به شدت برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی