- پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام - https://borujensalam.ir -

قلع وقمع ۶۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بروجن / آزادسازی حدود ۱۰هکتار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، حسن رحمانی افزود: در چهارچوب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی براساس هماهنگی انجام شده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، مدیریت امور اراضی سازمان، دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن در اواخر آذرماه سال جاری،پرسنل امور اراضی شهرستان بروجن در مزارع سیاسرد و دره ریز اقدام به قلع و قمع ۶۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز نمودند.

رحمانی تصریح کرد ؛ متخلفین از طریق ساخت و ساز غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی محل نموده که با توجه به قلع و قمع صورت گرفته حدود ۱۰ هکتار از اراضی زراعی مزارع دره ریز و سیاسرد آزاد سازی گردید.

وی با تاکید بر برخورد شدید قانونی با هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در منطقه، تصریح کرد: مالکین اراضی کشاورزی قبل از هر گونه اقدام برای تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، برای کسب اطلاعات بیشتر به امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن با هشدار به متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی از طریق گشت های یگان حفاظت اراضی ، گزارش‌های تلفنی و سامانه ۱۳۱ با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با کمک و همراهی مراجع قضایی و عوامل انتظامی به شدت برخورد خواهد کرد.