امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام، حسین برزگر صبح پنجشنبه در خصوص توسعه گلخانه‌ها در بلداجی و شهرستان بروجن، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ هکتار جواز تأسیس گلخانه در این شهرستان صادر شده است.

وی افزود: همچنین حدود ۳۰ هکتار واحد گلخانه‌ای در حال احداث یا احداث شده در شهرستان بروجن وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زیرساخت‌های مجتمع گلخانه‌ای بلداجی شامل شبکه گازرسانی، شبکه برق‌رسانی، شبکه آب رسانی، جدول کشی و خیابان کشی طی دو سال گذشته انجام شده است.

برزگر با اشاره به نصب ایستگاه تقویت فشار گاز در مجتمع گلخانه‌ای بلداجی، عنوان کرد: در حال حاضر در این مجتمع که مساحت آن ۱۸ هکتار است، ۲۷ واحد گلخانه‌ای به وسعت ۵ هزار مترمربع در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: در ۶ ماه گذشته چهار واحد گلخانه‌ای در این مجتمع به بهره‌برداری رسیده، هفت واحد در حال احداث و عملیات اجرایی ۵ واحد دیگر نیز در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امید است ظرف کمتر از یک سال همه واحدهای گلخانه‌ای مجتمع آغاز به کار کنند.

برزگر بیان کرد: شهرک گلخانه‌ای نقنه و شهرک گلخانه‌ای گندمان در شهرستان بروجن در مرحله اجرای زیرساخت‌ها قرار دارد که پیش‌بینی می‌شود عملیات زیرساختی تا یک سال آینده تکمیل شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی