امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، استاندار چهارمحال و بختیاری یکم اسفندماه در جلسه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان با تأکید بر اطلاع‌رسانی صحیح در خصوص ویروس کرونا، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری کرونا در رسانه‌ها تنها از طریق دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد انجام شود، این مسئله از بروز شایعات در فضای مجازی جلوگیری می‌کند.
اقبال عباسی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید امکانات و تجهیزات خود را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام کنند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی پیش‌بینی لازم را برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای درمان و مقابله با این بیماری انجام دهد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه چهارمحال و بختیاری از زمان انتشار اخبار مربوط به ویروس کرونا در کشور چین و سایر کشورهای جهان آمادگی لازم را برای پیشگیری و مقابله با این بیماری داشته است و در حال حاضر هیچ‌گونه نگرانی از این بابت در استان وجود ندارد.

عباسی با اشاره به اهمیت آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری کرونا، عنوان کرد: می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاه‌سازی مردم و پیشگیری از بیماری استفاده کرد، نیروهای امدادی، انتظامی و نظامی نیز امادگی لازم برای مواقع موردنیاز را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سکوت خبری موجب ایجاد نگرانی در مردم می‌شود، بنابراین دانشگاه علوم پزشکی اهتمام ویژه‌ای نسبت به انتشار اخبار مربوط به ویروس کرونا را از طریق رسانه‌های جمعی داشته باشد و به شایعات مطرح شده در فضای مجازی با شفافیت پاسخ دهد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی