امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سیزدهمین جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بروجن با تأکید بر اینکه خطر ابتلا به ویروس کرونا جدی و همچنان ادامه دارد، گفت: هنوز حساسیت در موضوع کرونا برای تک تک آحاد جامعه باید وجود داشته باشد و مردم شرایط را عادی ندانند.
فرماندار بروجن با تأکید بر اینکه خطر ابتلا به ویروس کرونا جدی و همچنان ادامه دارد، گفت: هنوز حساسیت در موضوع کرونا برای تک تک آحاد جامعه باید وجود داشته باشد و مردم شرایط را عادی ندانند و در زمینه مقابله درهمه بخش‌ها باید با حساسیت به موضوع نگاه کنیم.
مسعود ملکی اظهار کرد: مراکز و اماکن گردشگری، تالاب ها، پارک ها، بوستان ها و … در سطح شهرستان تا پایان تعطیلات عید فطر تعطیل است و تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از برپایی چادر توسط مسافران در پارک ها و مراکز تفریحی و گردشگری انجام شود.
وی با اشاره به تعطیلات عید فطر و وضعیت بحرانی استان همجوار تأکید کرد: کنترل ورودی و خروجی ها تشدید و تدابیر جدی درباره ورود مسافران اتخاذ شود و اجرای صحیح طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت اصول بهداشتی همچنان باید با جدیت رعایت شود.
ملکی گفت: باید نظارت ها و کنترل ها در طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بازار با جدیت بیشتری پیگیری شود.
وی به فعالیت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره و اضافه کرد: در این بخش با توجه به ارتباط مستقیم با بخش کارگری، همچنان آموزش و رعایت مسائل بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی