امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری، با حضور فرماندار، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ورئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان از واحد های تولیدی و صنعتی کاشی ارس، نهان گل و نساجی نگین بازدید شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور و ضرورت تقویت چرخه تولید بر شناسایی و رفع مشكلات واحدهای تولیدی تأكید كرد و اظهار داشت: كارگران و كارفرمایان نقش كلیدی در توسعه و پیشرفت كشور دارند و پشتوانه حقیقی استقلال اقتصادی كشور درگرو فعالیت های مسئولانه كارگران و تعامل مثبت و سازنده با مدیران واحدهای تولیدی است.
مسعود ملکی با بیان اینکه در حال حاضر 6 هزار و 869 نیروی جوان در شهرک های صنعتی بروجن، سفید دشت، گندمان، بلداجی و فرادنبه مشغول به تولید و فعالیت هستند گفت: از طریق کمیته کارگری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و… دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پیگیری می کنیم.
ملکی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان “جهش تولید ” نامگذاری شده است از هیچ خدمتی در مسیر تحقق برنامه ها در بخش صنعت فروگذار نخواهیم بود و باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود دولتی و مردمی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان بهره گرفته شود.
وی تأمین مواد اولیه،کمبود نقدینگی و تأمین ارز، تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت، بازاریابی و تلاش برای فروش تولیدات را از مهم ترین مشکلات صنایع شهرستان بروجن عنوان کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در حاشیه بازدید از واحد های تولیدی، صنعتی بروجن از پرداخت 37 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل پایدار روستایی و عشایری در شهرستان بروجن با اشتغالزایی 713 نفر در سال جاری خبر داد.
سید حفیظ الله فاضلی یکی از اصلی ترین سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار انسانی عنوان کرد و افزود: یکی از مهم ترین مسائل، توجه به معیشت کارگران است و در این راستا تنظیم روابط کار را دنبال خواهیم کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی