امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام، مسعود ملکی فرماندار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولان از نقاط حادثه خیز در جاده های شهرستان بروجن بازدید کردند.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به حجم بالای حمل بار و مسافر از محورهای مواصلاتی شهرستان بروجن گفت: جاده بروجن خوزستان با تردد روزانه 40 هزار خودروی سبک و سنگین یکی از مسیرهای پرتردد کشور محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: براساس بررسی کارشناسان پلیس راه، بیشترین تصادفات منجر به جرح و فوت استان نیز در جاده‌های شهرستان بروجن به‌وقوع پیوسته و این در حالی است‌ که از ابتدای سال جاری تاکنون 11 نفر جان خود را بر اثر حوادث رانندگی از دست داده‌اند.
رئیس کمیته ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای بروجن همچنین از شناسایی 27 نقطه حادثه‌خیر و مستعد خطر در جاده‌های این شهرستان خبر داد و افزود: پیچ‌ گردنه‌های حلوایی و مروارید، سه‌راهی امام قیس، پیچ گدارکبک و دوراهان (مجتمع انتقال گاز) و ورودی امامزاده حمزه‌علی بلداجی در وضعیت بحرانی قرار دارند.
ملکی با بیان اینکه افزون‌ بر 9 میلیارد و 270 میلیون ریال از اعتبارات شهرستانی سال 99 به تعمیر و نگهداری راه‌های اصلی و روستایی اختصاص یافته، تأکید کرد: رفع نقاط حادثه‌خیر و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی