امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۰۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،ایمان بحرینی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن در حاشیه افتتاح خانه جوان شهرستان بروجن گفت: این خانه اتاق فکری برای جوانان ومحلی برای نشست جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان است.

بحرینی گفت: خانه جوان بصورت موقت در مکان استیجاری افتتاح گردیده است که با مساعدت دستگاه ها انشاله قطعه زمینی در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار بگیرد تا کلنگ خانه جوان شهرستان بروجن در سال آینده بر زمین زده شود.

 

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه آیین افتتاح گفت: در هفته جوان امسال با رویکرد وزارت ورزش و جوانان متفاوت تر از همیشه برگزار شد و امسال بیش از ۲۳۰ برنامه در۱۱شهرستان پیش بینی گردید.

طهماسب شیروانی گفت: ستاد امور ساماندهی امور جوانان در ۱۱شهرستان ما در حال برگزاری می باشد که اتفاقات خوبی را رقم خورده است.

وی گفت: تقریبا ۴۰هزار نفر جمعیت جوان شهرستان بروجن که در رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال تعریف شده است، بعداز شهرکرد و لردگان در رده سوم قرار گرفته است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در صورت تامین تجهیزات خانه جوان شهرکرد آماده بهره‌برداری است و خانه جوان لردگان بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اولویت بعدی ما شهرستان بروجن است بدلیل اینکه سازمان های مردم نهاد جوانان در شهرستان بروجن جز بهترین هادر سراسر استان هستند و فعالیت این سمن ها نشان دهنده این امر است وسمن جوانان شهرستان بروجن جز دبیران ملی یکی از ۱۴ شبکه تخصصی کشور در حوزه مبارزه باموادمخدر می باشد.

وی گفت:با توجه به ظرفیت های بروجن انشاله آیین کلنگ زنی خانه جوان شهرستان بروجن را در بهار سال آینده با مساعدت فرماندار محترم و دستگاه ها شاهد باشیم.

شیروانی ادامه داد: احداث خانه‌های جوان در چهارمحال و بختیاری به افزایش سرانه فراغتی جوانان کمک خواهد کرد و محفلی برای گردهمایی‌ها و نشست‌های جوانان خواهد بود و مدیریت این مجموعه‌ها نیز غیردولتی و بر عهده سازمان‌های مردم نهاد قرار می‌گیرد.

 

فرماندار شهرستان بروجن گفت: افتتاحیه خانه جوان را به فال نیک می گیریم و یکی از ظرفیت های شهرستان بروجن همین سمن ها هستند ک پای کار هستند و خلاهای وکمبود کار ما مسئولان را جبران می کنند.

فرماندار بروجن بیان کرد: احداث خانه جوان بروجن زمینه ساز استقرار سازمان های مردم نهاد را فراهم می کند وباید زمین مورد نیاز احداث خانه جوان شهرستان بروجن هرچه سریعتر پیگیری و اختصاص یابد.

کرمی تاکید کرد: تداوم و تقویت فعالیت سازمان‌های مردم نهاد باید از سوی مسئولان مربوطه به عنوان یک امر ضروری مورد پشتیبانی و تایید قرار گیرد اگر یک جامعه جمعیت جوانش پیشران و فعال نباشد کل جامعه آسیب می بیند بار ها هم گفتیم و همه هم اعتقاد داریم که انقلاب اسلامی به برکتی که حضرت امام (ره) به جوان ها داشت به وقوع پیوست دوران دفاع مقدس بواسطه حضور جوانان به نقاط عطف و پیروزی رسید و الان هم بدون مشارکت جوانان به بن بست خواهیم رسید.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بروجن گفت: همه دستگاه های اجرایی و اداری باید در خدمت جوانان باشیم تربیت جوانان ، تعلیم جوان و بسترسازی جوان یک وظیفه همگانی است.

خانه جوان شهرستان بروجن در سالن شهدای ورزشکار (تارتان) بروجن با حضور مسئولان استان و شهرستان روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه۱۴۰۱ افتتاح گردید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی