امروز

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،فتاح کرمی هشتم شهریورماه در آئین افتتاحیه طرح‌های هفته دولت در شهرستان بروجن با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای تجدید بیعت مسئولان با مردم است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با تمام توان و ظرفیت در خدمت مردم هستند و تلاش خواهند کرد تا با کار جهادی مشکلات را مرتفع کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: این شهرستان دارای ویژگی‌های مهم برای توسعه استان بوده و این شهرستان در صنعت، ترانزیت کالا، بزرگراه‌ها و گردشگری  مقام اول را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه شاهد افتتاح گلخانه در شهرستان بروجن بودیم، افزود: وعده می‌دهیم که این شهرستان به قطب تولید محصولات گلخانه‌ای در استان تبدیل شود.
کرمی با بیان اینکه برای حرکت در مسیر توسعه نیازمند دو امر مهم هستیم، عنوان کرد: برای اجرای هر طرح و پروژه‌ای نیازمند اعتبار هستیم، بالای ۲۰۰ طرح نیمه‌تمام در شهرستان بروجن وجود دارد، خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری ۲۳۴۹ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص پیدا کرده است که امیدواریم با تخصیص حداکثری شاهد تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام باشیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن افزود: در بحث اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز امسال اعتبارات شهرستان، ۶۶ درصد در مجموع رشد داشت و به عدد ۷۷۳ میلیارد تومان برای ۱۴۰ طرح و پروژه رسید.
وی در پایان عنوان گفت: امسال در هفته دولت ۵۲ طرح و پروژه در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ‌زنی شد که پروژه‌های افتتاح شده برای ۷۳ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرد، برای تکمیل این پروژه‌ها بالغ بر ۳۷۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی