امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۲۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا با اشاره به تغییر وضعیت رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان از زرد به نارنجی گفت: فعالیت مشاغل گروه‌های سه و چهار در شهرستان به‌مدت ۲ هفته تعطیل و ممنوع می باشد.
مسعود ملکی تاکید کرد: در این مدت فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی ارائه‌دهنده خدمات ضروری تا یک سوم و سایر دستگاه‌های اجرایی تا یک دوم کاهش می‌یابد.
ملکی افزود: در این مدت تمامی ماموریت‌های غیرضرور ‌دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن لغو شود.
وی گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون و با انجام 511 تست PCR، متأسفانه 237 مورد مثبت قطعی شناسایی شده که تهدیدی جدی محسوب می‌شود.
فرماندار بروجن اظهار کرد: استقرار در مسیر شریانی جنوب به فلات مرکزی کشور و همسایگی با دو استان بزرگ با وضعیت کرونایی قرمز، بی‌ملاحظگی‌ها، عادی‌انگاری‌ها، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و… عمده دلایلی است که وضعیت شهرستان را از زرد به نارنجی تغییر داده است.
ملکی افزود: به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا تقسیم کار در بین اعضا ستاد شهرستانی صورت گرفته و کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشند.
فرماندار بروجن تاکید کرد: دورهمی و تجمع در پارک‌ها، بوستان‌ها، تفریحگاه سیاسرد، تالاب‌های چغاخور و گندمان، بقاع متبرکه و اماکن زیارتی و… ممنوع بوده و نسبت به انسداد مسیرهای دسترسی به این اماکن در روزهای 12 و 13 فروردین اقدام خواهد شد.
رئیس ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اضافه کرد: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان بروجن ممنوع بوده و طرح محدودیت تردد شبانه با جدیت بیشتر پیگیری خواهد شد.
وی تصریح کرد: تغییر وضعیت شهرستان از نارنجی به زرد و آبی، نیازمند همراهی و مشارکت بیش از پیش شهروندان در استفاده از ماسک، اجتناب از دورهمی‌های خانوادگی و ترددهای غیرضروری است.
مشاغل گروه سه شامل تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، آموزشگاه‌های موسیقی و زبان، موزه‌ها، سینماها و تئاترها و مهدهای کودک و مشاغل گروه چهار شامل باغ وحش‌ها و شهرهای بازی، مراکز تفریحی آبی و گیم‌نت‌ها است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی