امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،عملیات اجرایی دو طرح صنعتی و بهره‌برداری از 3 طرح تولیدی با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرماندار شهرستان بروجن و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

فرماندار شهرستان بروجن در آیین بهره برداری از بزرگترین مجتمع دارویی چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت دارویی سبز پویان مهر دارو به‌عنوان دومین و بزرگترین مجتمع تولید داروی استان در شهرک صنعتی بروجن به بهره‌برداری رسید.

مسعود ملکی افزود: برای احداث این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع، افزون بر 180 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: ظرفیت تولید این شرکت 200 میلیون انواع قرص و کپسول در سال بوده که با بهره‌برداری از آن نیاز دارویی استان و برخی از استان‌های همجوار تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری همچنین گفت: طرح استحصال پساب تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بروجن از مهمترین این طرح‌ها به‌ شمار می‌رود که برای تکمیل آن 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

حمیدرضا فلاح افزود: با بهره‌برداری از این طرح روزانه یک هزار مترمکعب از پساب تولید تصفیه‌خانه در طرح‌های فولادی و همچنین فضای سبز شهرک صنعتی بروجن استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح استحصال پساب صرفه‌جویی 20 درصدی مصرف آب در این شهرک صنعتی را فراهم می‌کند، اضافه کرد: برای اجرای این طرح 45 کیلومتر شبکه توزیع پساب و 1/8 کیلومتر خط انتقال اجرا شده است.

طرح توسعه شهرک صنعتی سفیددشت به میزان 600 هکتار و اعتبار 140 میلیارد ریال، کارگاه تولید ترشیجات، شوریجات و مربا در بروجن با سرمایه گذاری 7 میلیارد و 755 میلیون ریال و همچنین کارگاه تولید نبات، قهوه فوری و بسته‌بندی قند و شکر در گندمان با اعتبار 725 میلیون ریال از دیگر طرح‌های تولیدی و صنعتی شهرستان بروجن بودند که با حضور معاون وزیر صمت کلنگ‌زنی و بهره‌برداری شدند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی