امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از  روابط عمومی فرمانداری، جلسه کمیته اشتغال شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با بیان اینکه تا کنون در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری افزون بر 38 میلیارد تومان جذب شده است گفت: این میزان تسهیلات برای اشتغالزایی 728 نفر به 369طرح پرداخت شده است.
مسعود ملکی اظهار کرد: وجود تالاب های مهم ملی و بین المللی، بناهای تاریخی، مراکز گردشگری و تفریحی در شهرستان بروجن بهترین مکان برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، جذب گردشگران و باعث فراهم بودن زمینه های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان شده است.
ملکی طرح‌های کشاورزی را زمینه‌ساز توسعه و اشتغال پایدار عنوان کرد و گفت: ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی و رفع مشکلات آنها از اولویت‌های شهرستان است و همچنین واحدهای تولیدی_صنعتی که ظرفیت توسعه داشته باشند جهت رفع مشکل سرمایه در گردش حمایت خواهند شد.
وی با توجه به اینکه کشاورزی و گردشگری مهم ترین محورهای توسعه روستایی در روستاهای این شهرستان بوده افزود: بهره گیری از ظرفیت های موجود در این بخش ها ضرورتی انکارناپذیر است.
ملکی تأکید کرد: دستگاه های اجرایی و حمایتی طرح های اشتغالزایی با محور تولید و محرومیت زدایی در روستا ها را که نیاز به تسهیلات دارند به بسیج سازندگی شهرستان بروجن معرفی کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی