امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

جشن گلریزان مجازی برای اولین بار در قالب طرح همت جوانانه، کمک مومنانه و همراه با منش جوانمردی ورزشکاران در ماه مبارک رمضان برگزار می شود/ این برنامه از طریق صفحات اینستاگرامی پرمخاطب شهرستان بصورت زنده پخش خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، در آستانه ماه ضیافت الهی و برگزاری این جشن گلریزان، رئیس ومعاون اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن ، اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان چهارمحال وبختیاری و برخی از روسای هیات های ورزشی با حضور در نشستی مشترک به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان بروجن در این دیدار با بیان این مطلب که گلریزان سنت حسنه‌ای است که سمبل و نماد نوع‌دوستی انسان‌ها است و تقویت آن می‌تواند در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی اثر گذار باشد افزود: بنا بر پیشنهاد سازمان های مردم نهاد و نظر مساعد هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان این برنامه در قالب طرح کمک مومنانه هفته آینده برگزار خواهد شد.

مسعود پرسته ادامه داد: درآمد حاصل از این گلریزان که با مرشد خانی و پخش زنده در صفحات پربازدید اینستاگرامی شهرستان بروجن همراه خواهد بود، چراغ امید را در روز‌های ماه مبارک رمضان به خانه‌ی برخی از نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند خواهد برد.

وی در پایان عنوان کرد: در کمک رسانی به نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند باید کرامت خانواده ها حفظ شود.

گلریزان در شهرستان بروجن با قدمت بیش از سی سال برای حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه به تاسی از حضرت علی (ع) برگزار می‌شود و هرسال استقبال از آن بیشتر از سال قبل است، اما با توجه به شرایط موجود “جشن گلریزان سال‌جاری” بدون حضور فیزیکی ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار خواهد شد و ارتباط ما در فضای مجازی رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی