امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۸:۵۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بروجن، نشست های بررسی مسائل و مشکلات شهرهای پنج گانه شهرستان بروجن با حضور فرماندار، نماینده منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس یازدهم شورای اسلامی، ائمه جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و بخشداران در شهرهای پنج گانه شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به کاهش منابع آب های زیر زمینی و تغییر اقلیم آب و هوایی نسبت به توسعه کشت های گلخانه ای تأکید کرد.
مسعود ملکی با بیان اینکه یکی از راه های برون رفت از معضل بیکاری در شهرستان ایجاد شهرک های گلخانه ای است افزود: توسعه کشت گلخانه ای راهی مطمئن در مدیریت مصرف و صرفه جویی آب و برون رفت از بحران کم آبی و بهره وری بهینه از منابع آبی و افزایش تولید در بخش محصولات کشاورزی و گلخانه ای است.
فرماندار بروجن تکمیل زنجیره فولاد سازی در شرکت فولاد سفید دشت و احداث پتروشیمی بروجن را 2 پروژه با اشتغال و تولید بالا عنوان کرد و اضافه کرد: با تکمیل و راه اندازی پروژه فولاد سازی تا پایان سال 99 و تغییر خوراک اولیه پتروشیمی بروجن و جذب سرمایه گذار نسبت به بهره برداری از این پروژه بزرگ اقدام خواهد شد.
مسعود ملکی با بیان اینکه لازمه توسعه، ایجاد زیر ساخت های جاده ای و ریلی و امنیت سرمایه گذاری است تصریح کرد: در سال جهش تولید شاهد تکمیل پروژه های 4 خطه جاده ای و افزایش پیشرفت فیزیکی راه آهن در شهرستان بروجن خواهیم بود.
گفتنی است توسعه زیر ساخت های ورزشی، بهسازی معابر روستایی و شهری، تأمین آب شرب، تکمیل خانه های بهداشت شهری و روستایی، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری، احداث و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی، رونق شهرک های صنعتی، احداث قطب های دامداری و … از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست ها بود.

شهرستان بروجن با بيش از 125 هزار نفر جمعيت فعال، داراي سه بخش مرکزي، گندمان و بلداجي است که شامل شهرهاي بروجن، فرادنبه، سفيددشت، بلداجي، گندمان و نقنه و 42 روستا مي باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی