امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: سیستم جمع آوری فاضلاب در شهر بروجن از خرداد ۷۴ تکمیل شده و در حال حاضر دارای پوشش ۱۰۰ درصدی و ۲۵ هزار و ۱۳۷ مشترک است.

فتاح کرمی اظهار کرد: شبکه فاضلاب در شهر نقنه به طول ۶۰ کیلومتر و ۴ هزار و ۲۹۴ اشتراک در سال ۸۴ به شبکه جمع آوری فاضلاب شهر بروجن متصل شده است.

کرمی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر گندمان با طول ۳۶.۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، طول خط انتقال ۱.۵ کیلومتر و ظرفیت یک هزار متر مکعب در روز در شهریور ماه ۹۸ با حضور وزیر نیرو تکمیل شده و در حال بهره‌برداری است.

سرپرست فرمانداری بروجن با بیان اینکه تصفیه خانه شهر بلداجی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: برای تکمیل این طرح به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تأمین اعتبار در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

کرمی افزود: ۳ کیلومتر اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار ولیعصر شهر بلداجی نیز در حال اجرا است.

فتاح کرمی گفت: مطالعات فاز ۲ تصفیه خانه و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سفیددشت با مشاور انعقاد قرارداد شده و مجوز ماده ۲۳ اخذ شده است.

وی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح بیش از ۵۰ میلیارد تومان برآورد شده که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز به زودی عملیاتی خواهد شد.

فتاح کرمی با بیان اینکه تصفیه خانه شهر فرادنبه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: پیمانکار این طرح در حال نصب تجهیزات الکترومکانیکال است.

کرمی افزود: ۷۲ میلیارد تومان جهت تکمیل تأسیسات شبکه جمع آوری فاضلاب شهر فرادنبه مورد نیاز است.

وی اظهار کرد: شبکه جمع آوری فاضلاب مورد نیاز در شهر فرادنبه ۵۳ کیلومتر است که ۳۳ کیلومتر آن اجرا شده است.

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۱۵۰۰ متر در فاز یک محله الهیه با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان در حال انجام است.

فتاح کرمی افزود: ۳ کیلومتر باقی مانده اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب فاز ۲ محله الهیه در صورت تأمین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی اجرا و تکمیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهار محال و بختیاری با بیان اینکه پوشش شبکه فاضلاب در سطح استان چهارمحال و بختیاری ۶۵.۷ درصد است گفت: شهرستان بروجن در ایجاد و توسعه شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه در استان پیشتاز بوده است.

محمدی افزود: با تأمین اعتبار بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان، جمعیت زیر پوشش فاضلاب در این شهرستان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی