امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن با اشاره به لزوم تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: ۶۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن بروجن در حال احداث است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن گفت: سهمیه سالانه شهرستان بروجن در طرح نهضت ملی مسکن یک‌هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی و در مجموع چهار سال برابر ۶ هزار و ۹۶۴ واحد مسکونی اعلام شده است.

فتاح کرمی اظهار کرد: عدم پرداخت به موقع آورده مردمی در طرح نهضت ملی مسکن از یک سو و طولانی شدن الحاق ۶۰ هکتار زمین به مجموعه شهری بروجن جهت احداث طرح مسکن از سوی دیگر، باعث شده که شهرستان بروجن از تعهد سالانه عقب بیفتد.

کرمی افزود: در حال حاضر ۶۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهر بروجن در حال احداث بوده که در صورت تأمین نقدینگی، فاز اول واحدهای مسکونی از شهریورماه سال جاری تحویل متقاضیان خواهد شد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بروجن گفت: حدود ۹ هزار نفر در این شهرستان برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن در ۶ مرحله نام‌نویسی کرده‌اند.

حیدریان افزود: از این تعداد پنج هزار و ۹۴۴ متقاضی واجد شرایط بوده و یکهزار و ۴۰۰ نفر اقدام به پرداخت ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه نموده اند

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی