امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، جعفر مردانی روز یکشنبه 18 خرداد ماه در نشست شورای اطلاع رسانی این استان افزود: فضای مجازی در عین حال که دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های بی‌شماری است، اما تهدیدها و آسیب‌هایی نیز به همراه دارد که می‌طلبد مدیریت و ساماندهی مطلوبی در این خصوص شکل گیرد.

وی ادامه داد: نخستین گام در همین راستا، ساماندهی مدیران کانال‌ها و گروه‌های فعال در فضای مجازی در پیام‌رسان‌های داخلی است.

مردانی تصریح کرد: فعالیت در فضای مجازی نیازمند ارتقای سواد رسانه‌ای به ویژه در بین مدیران و روابط عمومی‌ دستگاه‌ها و نهادها است که در این خصوص باید دوره‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد چهارمحال و بختیاری در ادامه بر اطلاع‌رسانی بیش از پیش در خصوص تهدید شکل‌گیری موج دوم کرونا در استان نیز تأکید کرد و گفت: از آن جا که موج دوم کرونا در استان های همجوار شکل گرفته است، این موضوع می‎تواند استان ما را نیز تهدید کند از همین رو با آگاه‌سازی مردم می‌توان مانع آن شد.

مردانی خاطر نشان کرد: کشور ما از جمله کشورهای موفق در مدیریت و کنترل مطلوب ویروس کرونا به شمار می‌رود که این مهم جز با همراهی، همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان امکانپذیر نبود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز با تأکید بر نقش اطلاع‌رسانی گسترده و مطلوب در جامعه در راستای آگاه‌سازی مردم و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: این موضوع می‌طلبد تا از ظرفیت‌های موجود حوزه اطلاع‌رسانی در استان به نحو مطلوبی بهره‌گیری شود.

ابراهیم شریفی، همچنین از پیگیری مطالبات نشریات و مطبوعات استان از دستگاه‌های اجرایی استان نیز خبر داد و گفت: این موضوع با همکاری خانه مطبوعات استان در حال پیگیری است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی