امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۱۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: مناقصه انتخاب پیمانکار برای زیرسازی قطعه اول و سوم طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت برگزار شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال زیرسازی راه‌آهن به اتمام برسد.

حسینعلی مقصودی افزود: چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌ها یی است که به شبکه سراسری ریلی کشور متصل نشده است و باید این طرح تا پایان دولت دوازدهم به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب طرح راه آهن استان، گفت: امسال تاکنون حدود ۲۴۹ میلیارد تومان اعتبار به اجرای این طرح تخصیص یافت و در حال حاضر ۲۰ کیلومتر از قطعه دوم زیرسازی اجرا شده است و پیشرفت ۹۰ درصدی دارد.

طرح ملی اتصال ریلی چهارمحال و بختیاری به خوزستان و آب‌های آزاد یکی از مصوبات سفر هیأت دولت به چهارمحال و بختیاری است.

اجرای خط آهن مبارکه – سفیددشت – شهرکرد در دو مرحله پیش بینی‌شده که مرحله نخست آن شامل اتصال راه‌آهن چهارمحال و بختیاری به خط ریل مبارکه – اصفهان از طریق ایستگاه حسن‌آباد و فاز دوم شامل راه‌آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز است.

طول این خط ریلی از ایستگاه حسن‌آباد تا شهرکرد ۹۷ کیلومتر پیش‌بینی شده است که در کیلومتر ۱۳ به محور ارتباطی زرین‌شهر – سفیددشت متصل می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی