امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری گفت : در پی شکایت خانمی مبنی بر کلاه‌برداری 2 میلیارد ریالی یک رمال و فالگیر از وی در شبکه‌های اجتماعی ، پیگیری پرونده در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عسگری ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی معلوم شد، مدتی پیش پس از بروز مشکلات خانوادگی وی از طریق شبکه‌های اجتماعی با شخصی آشنا می‌شود که خود را فالگیر و رمال معرفی می‌کند و شخص فالگیر با دادن وعده‌های پوچ، ‌شاکی را فریب داده و از وی مبلغ 2 میلیارد ریال کلاه‌برداری می‌کند.

وی خاطر‌نشان کرد: با اقدامات فنی و تحقیقات خاص پلیسی متهم دریکی از شهرستان‌های تابعه استان هم‌جوار مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی دستگیر شد و کلیه ادله‌های دیجتبالی وی نیز مورد توقیف قرار گرفت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:افراد کلاه‌بردار در فضای مجازی با متوسل شدن به ابزارهای خرافی و متقلبانه و سوءاستفاده از اعتقادات شهروندان به دنبال اخاذی و کسب منافع مالی بوده و شهروندان هیچ‌گاه در جهت رفع مشکلات خود نباید به این‌گونه موارد در فضای مجازی اعتماد کنند و بی‌گمان برخی از مردم برای رفع مشکلات خود بجای مراجعه به متخصصان ، به رمال‌ها رجوع کرده که این امر پیامدهای ناگواری را در زندگی آن‌ها به دنبال دارد.

رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری از شهروندان خواست : در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی