امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از  روابط عمومي فرمانداری شهرستان بروجن، جلسه شورای اداری بخش گندمان با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، بخشدار گندمان و جمعی از مسئولان شهرستانی و بخش در محل بخشداری گندمان برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن خواستار تلاش بیشتر مسئولان در جهت خدمت بهتر به مردم شد و گفت: مسئولان شهرستان با جدیت و دلسوزی بیشتر در جهت خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.
مسعود ملکی با بیان این نکته که کارها باید به صورت میدانی و عملیاتی انجام شود افزود: هدف ما از بازدید همه ی نقاط شهرستان بررسی مسائل و رفع مشکلات موجود است.
ملکی اظهار داشت: واحد های صنعتی فعال و غیر فعال بخش گندمان مشخص و جهت پیگیری و حل مشکلات واحدهای صنعتی غیر فعال اقدامات لازم صورت گیرد.
در پایان جلسه فرماندار و نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اهالی شهر گندمان، روستاهای کرد شامی و امام قیس دیدار و گفتگو کردند.
فرماندار بروجن خواستار اولویت بندی مسانل و مشکلات با توجه به شرایط موجود شد و استفاده از ظرفیت مردم را امری مهم عنوان کرد و اظهار داشت: باید در بین مردم و همراه آنها باشیم.
مشکلات قطب های دامداری و صنعتی، اشتغال جوانان، روند افزایش مهاجرت، طرح های انتقال آب و … از جمله موارد مطرح شده در این نشست ها بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی