امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری، جلسه شورای آرد و نان شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون و در پی بازدید های مشترک تیم های بازرسی متشکل از شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، 35 واحد خبازی متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شده است.
مسعود ملکی افزود: عدم رعایت اصول بهداشتی، توزیع آرد خارج از شبکه، عدم درج قیمت و گرانفروشی و پخت خودسرانه از عمده تخلفات واحدهای مذکور بوده که در همین راستا 6 نانوایی نیز قطع سهمیه شده است.
رئیس شورای آرد و نان بروجن اظهار داشت: ماهانه 20 هزار کیسه آرد بین 128 نانوایی دولتی در سطح شهرستان بروجن توزیع می شود که از این تعداد 16 هزار کیسه به نانوایی های مناطق شهری و 4 هزار کیسه به نانوایی های نقاط روستایی شهرستان اختصاص دارد.
وی به فعالیت 35 نانوایی نیمه دولتی در کنار نانوایی های دولتی شهرستان اشاره و تصریح کرد: این نانوایی ها در صورت کیفیت نان تولیدی و رضایت مندی عمومی از فعالیت آن ها از سهمیه آرد دولتی برخوردار خواهند شد.
فرماندار بروجن با تأکید بر تداوم بازدیدهای سرزده به منظور افزایش کیفیت نان و جلب رضایتمندی مردم، بیان کرد: واحدهای متخلف مشمول پرداخت جریمه نقدی، قطع سهمیه، پلمپ و نصب پارچه خواهند شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی